English

آمادگی ۱۸ مسجد در ساوه برای برگزاری آیین معنوی اعتکاف

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساوه گفت: ۱۸ مسجد شهری و روستایی در این شهرستان برای اعتکاف برادران و خواهران در نظر گرفته شده است.

آمادگی ۱۸ مسجد در ساوه برای برگزاری آیین معنوی اعتکاف
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، حجت الاسلام حجت‌اله جعفری روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: آیین معنوی اعتکاف امسال از پنجشنبه پنجم بهمن سال جاری آغاز و شنبه هفتم بهمن ماه مصادف با ۱۳ تا ۱۵ رجب برگزار می شود و تدارک پذیرایی از ۲ هزار و ۵۰۰ معتکف در شهرستان دیده شده است.

وی با بیان اینکه ۱۴ باب از مساجد اماده شده در شهرها و چهار باب نیز در روستاها است افزود: در این مدت در شهر ساوه ساوه ۱۱ باب و هرکدام از شهرهای آوه، غرق آباد و نوبران نیز یک باب و در چهار روستای بزرگ میزبان معتکفان است.

به گفته وی در سال جاری مساجد امام سجاد (ع)، مقدس زاده و صاحب الزمان (عج) ویژه معتکفان دانش آموز است افزود: تا کنون یک هزار و ۸۰۰ نفر برای شرکت در این آیین نام نویسی کرده و ثبت نام کرده و ظرفیت ۱۰ مسجد نیز تکمیل شده است.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به اینکه نام نویسی از معتکفان تا روز چهارشنبه در مساجد ادامه دارد اضافه کرد: امسال سعی شده در کنار برنامه های مذهبی و معنوی، برنامه فرهنگی نیز برای معتکفان از جمله مساجد دانش اموزی تدارک دیده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه