English

نمایشگاه محصولات هنری شب یلدا در محلات گشایش یافت

نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری شب یلدای بانوان محلاتی روز سه‌شنبه با حضور جمعی از مسئولان در فرهنگسرای اندیشه این شهر گشایش یافت.

نمایشگاه محصولات هنری شب یلدا در محلات گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان محلات در گفت و گویی گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدکنندگان صنایع دستی و برای ایجاد محیطی برای معرفی و عرضه محصولات هنرمندان صنایع دستی برپا شده است.

مهدی لعل بار افزود: در این نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی در ۱۵ غرفه آثار قلم زنی، عروسک بافی، تابلوهای نقاشی روی برگ درختان، کار با چوب و کیف و چرم را به نمایش و فروش گذاشته‌اند.

وی یادآور شد: نمایشگاه صنایع دستی بانوان محلات تا روز ۳۰ آذرماه صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها از ساعت۱۷ تا ۲۱ پذیرای علاقمندان است.

رئیس ارشاد اسلامی شهرستان محلات نیز از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنری بانوان محلاتی در فرهنگسرای سرو این شهرستان خبرداد.

حمیدرضا صادقی گفت: این نمایشگاه در۵۰ غرفه و شامل صنایع دستی ومحصولات شب یلدا است که دست ساخته‌های هنرمندان درآن به نمایش و فروش گذاشته شده است.

وی افزود: این نمایشگاه نیز تا۳۰ آذرماه صبح و عصر در فرهنگسرای سرو محلات واقع در کوی بعثت آماده بازدید علاقمندان به صنایع دستی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه