English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی :

برخورداری ۸۶۴ نفر جمعیت روستایی شهرستان خنداب از آب شرب سالم و پایدار

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از بهرمندی دو روستای شهرستان خنداب از آب شرب سالم و پایدار در آینده ای نزدیک خبر داد.

برخورداری 864  نفر جمعیت روستایی شهرستان خنداب از آب شرب سالم و پایدار

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، حشمت اله عباسی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت: با بهربرداری از پروژه آبرسانی کمر آب در شهرستان خنداب 2 روستا با جمعیتی بالغ بر  864 نفر  از آب شرب سالم و پایدار بهرمند خواهند شد.

 وی در ادامه افزود:  در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی این پروژه با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به اینکه برای بهره برداری از پروژه آبرسانی کمر آب 3 کیلومتر خط انتقال آب اجرا گردیده است تصریح کرد: ساخت سه باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت 500 متر مکعب ،حفر و تجهیز یک حلقه چاه آب با آبدهی 10 لیتر در ثانیه و یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 3 لیتر بر ثانیه از دیگر اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح انجام شده است.

عباسی افزود: اجرا 3 کیلومتر شبکه اب رسانی و نصب 70 فقره انشعاب آب از دیگر اقداماتی است که در راستای بهرمندی مشترکین از اب شرب سالم و پایدار در دست اجرا می باشد و در آینده ای نزدیک وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه