English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی :

طرح ملی جهاد آبرسانی در مجتمع آبرسانی سرداران شهرستان ساوه به ایستگاه آخر رسید

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از پیشرفت 90 درصدی مجتمع آبرسانی سرداران و بهرمندی 22 روستای شهرستان ساوه از آب شرب سالم و پایدار در آینده ای نزدیک خبر داد.

طرح ملی جهاد آبرسانی در مجتمع آبرسانی سرداران شهرستان ساوه به ایستگاه  آخر رسید

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، حشمت اله عباسی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اعلام این خبر اظهار داشت: با بهربرداری از مجتمع آبرسانی سرداران در شهرستان ساوه22 روستا با  11 هزار و 947 نفر  از آب شرب سالم و پایدار بهرمند خواهند شد.

وی در ادامه افزود:  در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی این پروژه با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به اینکه برای بهره برداری از مجتمع آبرسانی سرداران شهرستان ساوه 15 کیلومتر خط انتقال آب اجرا گردیده است تصریح کرد: ساخت سه باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت 800 متر مکعب ،حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب با مجموع آبدهی 20 لیتر در ثانیه  از دیگر اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح انجام شده است.

عباسی افزود: اجرا دو ایستگاه پمپاژ آب از دیگر اقداماتی است که در راستای بهرمندی مشترکین از اب شرب سالم و پایدار در دست اجرا می باشد و در آینده ای نزدیک وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه