English

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت:

راهپیمایی مردم کلانشهر اراک درحمایت از مردم مظلوم فلسطین، در روز جمعه برگزار خواهد شد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسـطیـن، در روز جمعه بیست و یکم مهرماه به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار خواهد شد.

راهپیمایی مردم کلانشهر اراک درحمایت از مردم مظلوم فلسطین، در روز جمعه برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، هادی خلیلی افزود: این راهپیمایی با حضور مردم انقلابی شهر اراک ازساعت 10:30 صبح ازمحل میدان شهدا آغاز وبه سمت مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود.

وی ادامه داد: عملیات غرور آفرین «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مبارز فلسطینی علیه مواضع و استحکامات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: اکنون که دشمن صهیونیستی در میدان نبرد شکست مفتضحانه‌ای از رزمندگان فلسطینی خورده و حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند مردم مظلوم غزه را آماج حملات دیوانه‌وار هوایی خود قرار داده و با به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه و با اتکاء به مدد و یاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار در صدد ترمیم آبروی از دست رفته خود است.

خلیلی حماسه طوفان الاقصی را شکست غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی و گامی بزرگ برای نجات فلسطین دانست و اظهار کرد: ملت آگاه و انقلابی ایران به طور مستمر حوادث سرزمین‌های اشغالی را پیگیری کرده و همواره حامی و پشتیبان ملت فلسطین بوده است.

وی از مردم غیور و انقلابی استان مرکزی برای حضور پرشور در این راهپیمایی عظیم دعوت کرد تا بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس شریف، ندای مرگ اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد زنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه