English

ارزیابی مثبت دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایش وزارتی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی

ارزیابان شورای عالی سلامت و امنیت غذایی وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی اراک را در ارکان‌های مورد نظر، مثبت و عالی در نظر گرفتند.

ارزیابی مثبت دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایش وزارتی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، دکتر نصراله‌پور در اتمام پایش‌های نظارتی دو روزه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی وزارت بهداشت، گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک در ارکان‌ مورد نظر شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سطح مثبت و بالایی قرار دارد.

وی افزود: پایش‌های میدانی صورت گرفته در دو مرحله عملکردهای مربوط به سلامت و امنیت  غذایی استان مرکزی و عملکردهای مربوط به ارکان وابسته به دبیرخانه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵ رکن با دبیرخانه سلامت استان همکاری دارند، ادامه داد: رکن پیام‌گزاران سلامت از دستگاه‌های دولتی تشکیل شده و در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ در راستای بهبود سلامت استان زحمات زیادی کشیده است.

دکتر نصراله‌پور شورای مرکزی مشارکت مردمی در سلامت را که ۲۵ نفر عضو دارد، دومین رکن خواند و ادامه داد: در این شورا، اقامتگاه بسیار خوبی برای سالمندان در نظر گرفته‌ شده که به‌زودی پذیرای سالمندان خواهد بود.

وی فعالیت خوب دانشگاه علوم پزشکی اراک را در بحث بهبود کیفیت نان به‌عنوان سومین رکن شورا ستودنی خواند و گفت: اندیشگاه سلامت که در زمینه‌های به‌کارگیری ایده‌های شهروندان در راستای بهبود سلامت فعالیت می‌کند و کمیته صیانت از حقوق مردم در سلامت از دیگر ارکان شورای‌عالی سلامت و امنیت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه