English

سرپرست شهرداری اراک خبرداد:

همکاری شهرداری جهت راه اندازی ۲۰ موکب فرهنگی و ایستگاه صلواتی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی در اراک

سرپرست شهرداری اراک از راه اندازی 20 موکب فرهنگی وایستگاه صلواتی درمسیر پیاده روی اربعین حسینی در اراک خبرداد.

همکاری شهرداری جهت راه اندازی ۲۰ موکب فرهنگی و ایستگاه صلواتی در مسیر پیاده روی اربعین حسینی در اراک

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، قاسمی سرپرست شهرداری اراک گفت:کلیه عوامل اجرایی شهرداری در تلاش بودند که مراسم پیاده روی اربعین حسینی در شهر اراک با کمترین نقص و به بهترین نحو ممکن برگزار شود که الحمدالله با همکاری حداکثری و حضور پرشور مردم شهید پرور اراک این مراسم بسیار باشکوه برگزار گردید که جادارد از از عموم شهروندان اراکی بابت این حضور تشکر نماییم.

وی درخصوص خدمات فرهنگی ارائه شده توسط شهرداری ویژه مراسم پیاده روی اربعین حسینی در اراک، بیان داشت: راه اندازی ایستگاه فرهنگی و غرفه های صلواتی ابتدای ورودی امامزاده محمد عابد(ع)، سایبان ۱۰۰۰ متر مربعی به همراه استیج جهت استراحت زائران و اجرای برنامه های فرهنگی مختلف از جمله تعزیه ، مداحی ، سرود و ... و کمک در برقراری بیش از ۲۰ موکب و ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی در مسیر راهپیمایی، بخشی از اقدامات فرهنگی مجموعه مدیریت شهری اراک ویژه مراسم راهپیمایی اربعین بوده است.

قاسمی در ادامه افزود: ارائه خدمات فرهنگی از جمله گروه سرود و مداح به مواکب متقاضی، ارائه و توزیع محصولات فرهنگی از جمله زیارت نامه اربعین و اقلام فرهنگی در بین زائرین و مواکب، همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی و هیئات فرهنگی و ... در ارائه خدمات به زائرین، نصب بنرهای فرهنگی موضوعی و اطلاع رسانی از دیگر اقدامات انجام شده شهرداری در حوزه فرهنگی ویژه برگزاری هرچه بهتر مراسم راهپیمایی اربعین حسینی در شهر اراک بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه