English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

اجرای طرح بهارستان در ۴۹۰روستای استان مرکزی در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی از اجرای طرح بهارستان در 490روستای استان از ابتدای آغاز دولت سیزدهم تاکنون خبرداد.

اجرای طرح بهارستان در 490روستای استان مرکزی در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، محمود محمودی در حاشیه میز خدمت که در  شهرستان اراک برگزار شد،افزود: همزمان با هفته دولت ،طرح اصلاح  و بهینه سازی شبکه های توزیع برق در دولت سیزدهم در 490 روستای استان به بهره برداری رسید. 

وی بابیان اینکه علیرعم همه مسائل موجود،طبق برنامه ریزی ها و تلاش های  انجام شده  به وعده ای که  دولت سیزدهم درخصوص نوسازی و بهسازی شبکه های توزیع برق در روستاها داده بود ،اجرایی شد و امروز نزدیک به 50درصد شبکه توزیع برق روستای استان مرکزی در قالب طرح بهارستان بهسازی شده است. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی افزود: این طرح شامل جابه جایی تیرهای موجود در معابر روستایی، اصلاح شبکه فرسوده، جمع‌آوری سیم‌های فرسوده مسی و جایگزینی آن با کابل خودنگهدار، تعویض یا تقویت ترانس‌های روستاها در صورت وجود مشکل و نصب پست‌های جدید برق است ودر مجموع، با اجرای این طرح تمام شبکه برق روستاها به روزرسانی و اصلاح شده و معایب آن برطرف و شبکه پایداری در روستاها ایجاد شده و مشکلات شبکه به شدت کاهش یافته است. 

محمودی ادامه داد: این طرح سال 1400 در 240 روستا در سطح استان مرکزی با اعتباری در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان و سال 1401 در 250 روستا با اعتباری بالغ بر 160میلیارد تومان انجام شده و به اتمام رسیده  و انجام بهسازی شبکه توزیع برق  240روستای دیگر در برنامه سال جاری قرار دارد. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی بیان کرد:بهسازی 676 کیلومتر شبکه توزیع برق روستایی،جابجایی 9225 اصله تیر برق،تقویت و بهسازی 133پست برق،برقدار شدن 3 روستا  وبرقدار شدن  29خانوار عشایر از دستاوردهای صنعت برق ناشی از اجرای طرح بهارستان در استان مرکزی بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه