English

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

نحوه خروج مشمولان غیر غایب در ایام اربعین حسینی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان نحوه خروج مشمولان غیر غایب در ایام اربعین حسینی را تشریح کرد.

نحوه خروج مشمولان غیر غایب در ایام اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، سرهنگ مهدی تقوی نیا اظهارکرد: همزمان با فرار رسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان، مشمولان غیر غایب مشتاق به شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی می توانند برابر ضوابط و مقررات در این مراسم معنوی شرکت کنند. 

 وی گفت: کلیه مشمولان غیر غایب، دانش آموز، دانشجو و طلاب حوزه های علمیه دارای معافیت تحصیلی در ماه های محرم و صفر یعنی از ابتدای مرداد تا 25 شهریور ماه می توانند بدون نیاز به سپردن وثیقه و به صورت اینترنتی از طریق سامانه sakha.epolice.ir مجوز خروج از کشور دریافت کنند. 

معاون وظیفه عمومی استان افزود: صدور مجوز خروج از کشور متعهدین خدمت که تعهد آنان در سامانه وظیفه عمومی ثبت و تایید شده، بلامانع است. 

 وی بیان کرد: دارندگان برگ آماده به خدمت بدون غیبت تا 10 روز مانده به تاریخ اعزام می توانند به صورت اینترنتی دربازه زمانی تعیین شده از صدور مجوز خروج از کشور بهره مند شوند؛ همچنین فارغ التحصیلان بدون برگ آماده به خدمت می توانند در مهلت معرفی و در ایام اربعین حسینی مجوز خروج از کشور به مقصد کشور عراق دریافت کنند. 

 سرهنگ تقوی نیا عنوان کرد: دانشجویانی که در مهلت معرفی در حال تحصیل می باشند، استثنائاً می توانند برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی امسال از مجوز خروج از کشور زیارتی به مقصد کشور عراق استفاده کنند. 

 وی گفت: دارندگان معافیت موقت بدون غیبت کفالت و پزشکی امکان استفاده از مجوز خروج از کشور در ایام مذکور را دارند.همچنین مشمولان متقاضی انواع معافیت های کفالت، پزشکی، موارد خاص (بدون غیبت) که پرونده آنان در مراحل رسیدگی بوده حائز شرایط استفاده از تسهیلات مذکور در ایام اربعین حسینی می باشند. 

 این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یاکانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه