English

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی:

فرآیند تولید گوشت در کشتارگاه اراک نیازمند اصلاحات ویژه است

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: فرآیند کشتار دام و تولید گوشت در کشتارگاه اراک نیازمند اصلاحات ویژه است و استانداری مرکزی نسبت به این مهم توجه ویژه دارد.

فرآیند تولید گوشت در کشتارگاه اراک نیازمند اصلاحات ویژه است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، محمد امین باقری در حاشیه بازدید مسئولان استان مرکزی از کشتارگاه دام اراک افزود: با توجه به اشکالاتی که در فرآیند کشتار دام‌ در کشتارگاه دام شهرستان اراک وجود دارد بازدیدی با حضور مسئولان حوزه دادگستری، دامپزشکی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، شهرداری و برخی مدیران استانی و شهرستانی از این کشتارگاه انجام و مشکلات این واحد تولیدی فهرست‌بندی و رفع آنها در دستور کار قرار دارد.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی با یادآوری بازدید صفر تا صدی مسئولان این استان از روند تولید گوشت در کشتارگاه دام اراک خاطرنشان کرد: در این بازدید مقرر شد در مدت ۲ سه روز آینده ستاد ساماندهی کشتارگاه دام اراک در محل معاونت امور عمرانی استانداری استان تشکیل و مشکلات این واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته و زمینه رفع این مشکلات فراهم شود.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی نیز در این آیین گفت: این بازدید در راستای هم افزایی و هماهنگی دستگاه‌های استانی و برگزاری ستاد ساماندهی کشتارگاه دام شهرستان اراک انجام شد و در این بازدید بحث‌های زیست محیطی و بهداشتی این کشتارگاه جمع آوری و مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر محمد فتاحی با یادآوری اقدامات شهرداری اراک در راستای بازسازی و بروز رسانی کشتارگاه دام این شهرستان ادامه داد: با توجه به اینکه کشتارگاه دام این شهرستان دارای ساختار قدیمی است، این مهم مشکلاتی را برای کشتارگاه دام شهرستان به وجود آورده و پیگیری برای رفع این مشکلات در دستور کار اداره کل دامپزشکی استان مرکزی قرار دارد تا گوشت سالم و بهداشتی در بازار توزیع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه