English

بهره‌برداری از ۱۰ طرح گردشگری مازندران در هفته دولت

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: همزمان با آغاز هفته دولت، ۱۰ طرح در حوزه‌های میراثفرهنگی و گردشگری در استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری موج، دلاور بزرگ‌نیا با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: این هفته فرصتی است تا مردم با دستاوردها و تلاش‌های خادمان خود در مجموعه دستگاه‌های دولتی آشنا شوند و عملکرد دولت را به طور شفاف اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در بخش‌های این اداره‌کل، افزود: برنامه‌های هفته دولت در سه حوزه میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این هفته در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تصریح کرد: همزمان با آغاز هفته دولت، ۱۰ طرح در حوزه‌های میراثفرهنگی و گردشگری در استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

این مسوول ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، تجلیل از خانواده شهدای کارمند، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری همایش ویژه هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه، برگزاری تور رسانه‌ای و مسابقه بهترین عکس با تلفن همراه با عنوان جاذبه‌های مازندران مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

بزرگ‌نیا خاطرنشان کرد: انتظار داریم که همکاری رسانه‌ها برای بازتاب دستاوردهای دولت به صورت موثر وجود داشته باشد و بتوانیم هفته بیاد ماندنی ترسیم کنیم.

وی گفت: جمع‌بندی طرح‌های قابل افتتاح در حال انجام است و طرح‌های مختلفی در شهرستان‌ها به‌مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه