English

اختصاص بیش از ۷۰۰ لیتر گلاب جهت غبارروبی و عطر افشانی مساجد بابل

مرتضی حسینی گفت: با همکاری شهرداری و شورای شهر قمصر کاشان، ۷۰۰ لیتر گلاب ناب قمصر جهت غباررو بی و عطر افشانی مساجد بابل اختصاص یافت.

اختصاص بیش از ۷۰۰ لیتر گلاب جهت غبارروبی و عطر افشانی مساجد بابل

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر فرهنگی ورزشی شهرداری بابل گفت: مدیریت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بابل در ماه مبارک رمضان با بستر سازی فضای شهری به استقبال این ماه مبارک رفته است.

مرتضی حسینی برگزاری ویژه برنامه خوان الهی در باغ ملی را که با استقبال چشمگیر شهروندان بابلی همراه شده است را یکی دیگر از برنامه های مدیریت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بابل عنوان کرد و افزود: برنامه خوان الهی در باغ ملی هرروز ماه مبارک رمضان یک ساعت قبل از اذان مغرب با تلاوت یک جزکلام الله مجید همراه با فضا سازی مناسب، برپایی نماز جماعت مغرب و عشا ء و صرف افطار به شکل مطلوبی در محوطه شهرداری بابل در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: شهرداری فضا و امکان افطار دهی عمومی را فراهم آورده است و همه مومنین و خیّرانی که علاقمند به دادن افطاری هستند و لو به میزان کم می توانند نذورات خود را به محوطه شهرداری بابل آورده و در ثواب افطاری شرکت کنند.

مدیر فرهنگی ورزشی شهرداری بابل، حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری در مساجد شهر و شرکت در برنامه های مذهبی این ماه مبارک و دیدار با مردم و پاسخگویی به ولی نعمتان جامعه را که بعد از ماه مبارک رمضان نیز استمرار خواهد یافت را از دیگر برنامه های مدیریت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بابل برشمرد.

حسینی تهیه بیش از ۷۰۰ لیتر گلاب ناب قمصر کاشان با همکاری شهرداری و شورای شهر قمصر و اهدا به حوزه های علمیه و مساجد سطح شهر به منظور غبارروبی و عطرافشانی در ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه های این مدیریت عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه