English

بخش خصوصی توسط بانک‌ها به فلاکت افتادند

عبدالله مهاجر با اعلام اینکه بخش خصوصی توسط بانک‌ها به فلاکت افتادند، گفت: بانک‌های خصوصی و دولتی با همدیگر در حال رقابت هستند و در این رقابت با افزایش سودهای مشکلات جدی برای تولیدکنندگان ایجاد کردند.

بخش خصوصی توسط بانک‌ها به فلاکت افتادند

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به اختصاص اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومانی دولت برای رفع مشکل واحدهای تولیدی کشور، یادآور شد: برای پرداخت این اعتبار نیاز است که اقدامات کارشناسی بیشتری انجام شود تا واقعا شاهد رونق اقتصادی در بخش تولید باشیم.

وی با اعلام اینکه پرداخت سود ۱۸ درصد یکی از چالش‌های بخش تولید است، افزود: در این حوزه بانک‌ها باید به نحو مناسبی برای کاهش سود بانکی اقدام کنند، در حال حاضر بانک‌های دولتی و خصوصی برای دریافت سود بیشتر از مردم کمر همت بسته‌اند که این موضوع باعثمشکلات جدی برای مردم شده است.

مهاجر با اعلام اینکه برخی از مشکلات اقتصادی موجود کشور نتیجه سیاست‌های نادرست دولت‌ها است، یادآور شد: باید در حوزه اصلاح قوانین نیز اقدامات اثرگذاری انجام شود، واردات کالاها مشکل اصلی بخش تولید کشور است.

وی با بیان اینکه بخشی از بدهی واحدهای تولیدی نتیجه عملکرد نامناسب ادارات بخش دولتی است، گفت: یکی از واحدهای تولیدی به دلیل اینکه نتوانست طلبش را از شرکت وابسته به دولت دریافت کند با مشکل مواجه شد که در این موارد دولت‌ باید قوانینی داشته باشد که تولیدکننده مورد حمایت قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه دولت باید حامی بخش خصوصی باشد، افزود: در بیشتر کشورهای پیشرفته دولت از بخش خصوصی حمایت ویژه‌ای انجام می‌دهد ولی در کشور ما این موضوع برعکس است.

مهاجر با اعلام اینکه بخش خصوصی توسط بانک‌ها به فلاکت افتادند، گفت: بانک‌های خصوصی و دولتی با همدیگر در حال رقابت هستند و در این رقابت با افزایش سودهای مشکلات جدی برای تولیدکنندگان ایجاد کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه