English

واگذاری ۱۵۳ پروژه پایتخت به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان تهران از نهایی شدن ۱۵۳ پروژه جهت واگذاری به بخش خصوصی در استان تهران خبر داد و گفت: فرمانداران موظف شدند که تا پایان سال عملکرد دستگاه های اجرایی را ارزیابی و نتیجه را ارائه دهند.

واگذاری ۱۵۳ پروژه پایتخت به بخش خصوصی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، نعمت الله ترکی در مورد واگذاری پروژه های پایتخت به بخش خصوصی، اظهار داشت: در بخش واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی ۱۵۳ پروژه نهایی که از این تعداد ۹۹ پروژه تکمیل، ۲۵ پروژه نیمه تمام و ۲۹ پروزه جدید هستند.

وی افزود: همچنین از ۱۵۴ پروژه که برای ۱۹ دستگاه اجرایی تعیین تکلیف شده است ۷۴ پروژه ویژه انتخاب شده که برای اولین بار عملیاتی می شوند و مربوط به حوزه استان تهران در بخشهای جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، وزارت اقتصاد و دارایی و هستند.

ترکی با اشاره به انواع این پروژه ها گفت: به عنوان نمونه در بخش کشاورزی، به لحاظ دارا بودن مقام اول استان تهران در حوزه گل و گیاه، ایجاد سامانه و پایانه صادراتی در نظر گرفته شده تا تمام محصولاتی که قابلیت صادرات دارند از این مکان منتقل شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بیان داشت: ۱۱ شهرک صنعتی دولتی را راستی آزمایی و تمام محورها بررسی شده و در ادامه باید ۱۶۰ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد تکمیل و ۸۳۰ واحد تولیدی تولیدی مشکل دار که برای اتمام کار نیاز به تسهیلات دارند، مشخص شوند.

ترکی افزود: فرمانداران موظف شدند که تا پایان سال عملکرد دستگاه های اجرایی را ارزیابی و نتیجه را ارائه دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی