English

مناطق ساحلی ساری باید برای طرح گردشگری تعریف شود

علی اصغر یوسف نژاد بیان کرد: مناطق ساحلی ساری باید برای طرح گردشگری تعریف شود و فقط نمی‌توان در موردش حرف زد اما عملی انجام نداد.

مناطق ساحلی ساری باید برای طرح گردشگری تعریف شود

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان ساری گفت: در سالی که به‌نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شد، به‌معنای استفاده از ظرفیت و شرایط مناسب در جهت رضایت‌مندی مردم است.

یوسف‌نژاد اضافه کرد: ما کمک می‌کنیم تا اقدامات خوبی در زمینه‌های گوناگون انجام شود و همه مسؤولان آگاه باشند که تخصیص اعتبار بر اساس استحقاق کسی نیست.

وی با بیان اینکه روستاهای سطح میاندورود از تراکم جمعیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: کارهایی که نیمه‌تمام است باید تکمیل شود، اقدامات خوبی در گذشته برای این شهرستان انجام شد که باید تلاش کنیم آینده امیدوارکننده‌تری رقم بزنیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به تقویت برخی از سرمایه‌گذاری‌ها تأکید کرد و یادآور شد: مناطق ساحلی باید برای طرح گردشگری تعریف شود و فقط نمی‌توان در موردش حرف زد اما عملی انجام نداد.

یوسف‌نژاد اضافه کرد: حاشیه‌‌ها، تضاد و تقابل که در ابزارهای تبلیغاتی استفاده می‌شود از بین برود و نباید موضوع اختلاف بیان شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل ما این است که یک مرکز درمانی، دانشگاهی و ورزشی نداریم اما با مقایسه با پنج سال قبل پیشرفت خوبی داشتیم، گفت: کاری کنیم که از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان استفاده کنیم و از انتقادهای سازنده در مسیر پیشرفت بهره ببریم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کار ما باید تیمی و بدون حاشیه باشد، یادآور شد: نباید حل مشکلات را به یک فرد خاص بسپاریم، بلکه همه ادارات با هم در ارتباط بوده و باید تکلیف خود را بدانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه