English

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

جهش و تحول باید در همه زمینه ها اتفاق بیفتد

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه دستگاه ها ضمن توجه ویژه به تحقق شعار سال، باید جهش و تحول در همه زمینه ها را دنبال کنند، گفت: خروجی تمام برنامه های مدیران باید به نفع مردم تمام شود.

جهش و تحول باید در همه زمینه ها اتفاق بیفتد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قاسم عزیززاده گرجی در جلسه شورای اداری شهرستان آمل ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز مازندران و شهرستان آمل، از حماسه آفرینی ها و حضور آگاهانه مردم در روز قدس تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: با حضور مردم در انتخابات بهترین نتیجه به نفع مردم و جمهوری اسلامی رقم خورده است.

وی با اشاره به محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، ادامه داد: تاکنون بیش از ۳۳ هزار نفر از نیروهای مقاومت فلسطین و حماس شهید شده‌اند که ۸۰ درصد آنان کودکان و زنان هستند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران خاطرنشان ساخت: رژیم صهیونیستی با بمباران کردن مدارس و مساجد به هدف خود نرسیده و فلسطین مسئله اول جهان شده است.

وی با اشاره به شعار سال رهبری، بیان داشت: اگر قرار باشد فرمایش رهبر انقلاب در حد شعار بماند خوب نیست و مدیران باید نگاه خدمت رسانی به مردم و جامعه داشته باشند.

عزیززاده گرجی با تأکید بر عملگرایی مدیران جهت رفع موانع تولید، افزود: اگر تولید رشد کند به تبع آن مسائل دیگر نیز حل می‌شود.

وی با بیان اینکه در جلسات شورای اداری باید مسائل شهرستانی حل و فصل شود، تصریح کرد: خروجی تمام اقدامات ما باید به نفع مردم تمام شود و اگر نشود از ماموریت و وظیفه خود بازمانده‌ایم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه جهش نباید فقط به حوزه تولید ختم شود، ابراز داشت: هر یک از ادارات بایستی سه برنامه جهشی داشته باشند و در درجه اول با شناخت موانع و مشکلات باید با ارتقاء وزن مدیریتی و به کارگیری از نیروهای مستعد و با تکیه بر علم و مطالعه در همه زمینه‌ها تحول ایجاد نموده و به سمت پیشرفت حرکت نمایند.

وی با تأکید بر اینکه مصوبات جلسات باید در میدان پیاده شود و مردم نتایج آن را ببینند، اذعان داشت: همچنین مشورت مدیران با مجموعه‌های دانش بنیان، نخبگان و هیئت‌های اندیشه ورز در سطح استان جهت پیشبرد امورات مردم ضروری است و همه دستگاهها باید پیوست فرهنگی تبلیغی و رسانه‌ای داشته باشند.

عزیززاده گرجی با اشاره به اهمیت نقش دادن به مردم با توجه به شعار سال رهبری و سیاست دولت سیزدهم، اظهار داشت: حماسه آفرینی مردم آمل در ششم بهمن ماه بر کسی پوشیده نیست و نه تنها در طول جنگ بلکه مردم در هر مسئله‌ای که ورود کرده‌اند، موفق به حل آن شدند و انجام کارها باید با دخالت مردم صورت گیرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌ها با انسجام و یکپارچه‌ در کنار مدیریت ارشد شهرستان که همانا فرماندار می‌باشد، حرکت کرده و همه ظرفیت خود را در جهت حل مسائل مردم به کار گیرند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل شهرستان آمل در همه بخش‌ها، خاطرنشان ساخت: این ظرفیت‌ها با انسجام و یکپارچگی و استفاده از مجموعه‌های دانش بنیان و نخبگان می‌توانند مثمر ثمر باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه