English

استاندار مازندران تأکید کرد؛

رفع مشکلات ترافیکی و نقاط حادثه خیز و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم

استاندار مازندران گفت: تا پایان دولت جهادی سیزدهم مسائل و مشکلات ترافیکی و نقاط حادثه خیز محورهای ارتباطی این استان به پایتخت کشور رفع خواهد شد. ‎

رفع مشکلات ترافیکی و نقاط حادثه خیز و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور در حاشیه بازدید معاون اول رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی از محور کندوان، اظهار داشت: راه های ارتباطی هراز، سواد کوه و کندوان منتهی به پایتخت کشور به علت حجم سنگین ترافیک و بروز محدودیت ها، مشکلاتی را برای مردم و مسافران ایجاد کرده و به همین خاطر از این مسئولان ملی دعوت به عمل آمد تا از نزدیک چالش ها و مشکلات این محورها به ویژه محور چالوس - کرج محدوده کندوان استان مازندران را بازدید کنند.

وی ادامه داد اگرچه اقدامات خوبی در این دولت در بهبود وضعیت این راه ها انجام گرفته اما درصد اندکی از نقاط حادثه خیز و محدودیت ها ترافیکی باقی مانده که در زمان اوج مسافرت ها به ویژه تعطیلات نوروزی دردسرهای فراوانی را برای مردم این استان ایجاد کرده که باید این موارد ناامنی برطرف شود.

استاندار مازندران گفت: به طور حتم بازدید میدانی از این محور ها می تواند در تصیمم گیری و تصمیم سازی این مسئولان در تأمین و اختصاص بودجه اثر گذار باشد.

وی افزود: در بازدیدی که امروز معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای طرح چهار خطه کردن محور کندوان داشتند دستور ویژه داده شد تا با تأمین منابع مالی از محل اجرای طرح مولد سازی این پروژه تا پایان سال به سرانجام برسد و پرونده آن بسته شود.

حسینی پور گفت: در زمان حاضر اهالی حدود ۷۰ روستا پس از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده کندوان دچار مشکل می شوند به گونه ای که ترافیک پرحجم و طولانی مدت ترافیک؛ مزاحمت های فراوانی برای روستاییان بخش مرزن آباد ایجاد کرده و این وضعیت نابسامان سبب شده تا آنان در برخی از روزهای پایان هفته و تعطیلات نوروزی که زمان اوج سفرهاست در خانه هایشان حبس شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه