English

استاندار مازندران: خبر داد؛

کاهش ۶۵ درصدی تلفات انسانی جاده ای در مازندران

استاندار مازندران گفت: خوشبختانه شاهد کاهش ۶۵ درصدی تلفات انسانی ناشی ازحوادث جاده ای در مازندران هستیم و این نشان مدیریت مطلوب پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس و راهداری دارد.

کاهش ۶۵ درصدی تلفات انسانی جاده ای در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور پس از برگزاری جلسه ستاد ارائه خدمات نوروزی و وضعیت ترافیکی جاده چالوس در گفتگو با خبرنگار موج اظهار داشت گزارشات خوبی از سوی مدیران استانی و شهرستانی ارائه شد و خوشبختانه شاهد کاهش ۶۵ درصدی تلفات انسانی ناشی ازحوادث جاده ای در مازندران هستیم و این نشان مدیریت مطلوب پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس و راهداری دارد. 

وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروزی شاهد ثبات و تداوم روند کاهشی تلفات جاده ای در مازندران باشیم و کاهش بیشتری را شاهد باشیم. 

استاندار مازندران با بیان اینکه یکی ازدغدغه های مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری همین تلفات انسانی جاده ای است، گفت: الحمدالله این مهم در جاده های مازندران مدیریت شد و با کاهش ۶۵ درصدی روبرو هستیم. 

وی با بیان اینکه مازندران رتبه نخست توقف و ماندگاری خودروهای مسافران و گردشگران در کشور را دارد، افزود: جاذبه گردشگری در مازندران بیشتر از سایر نقاط کشور است و این سبب افزایش تردد خودروها در مازندران شد. 

حسینی پور با اشاره به وجود زندگی روستانشینان در روستاهای محور جاده چالوس، تصریح کرد: تلاش داریم تا در ایام پیک مسافر از ساعت 15عصر جاده چالوس را یک طرفه کنیم تا بومیان ساکن در طول مسیر جاده چالوس نیز بتوانند به امورات عادی زندگی خود بپردازند. 

وی افزود: در صدد هستیم با ترمیم جاده مواصلاتی بلده که بین جاده چالوس و هراز قرار دارد امیدواریم بتوانیم یک طرفه کردن جاده چالوس را برای همیشه کنار بگذاریم و از مسیر بلده، خودروهایی که از جنوب به شمال در حرکت هستند در مقاطع مختلف و تا پایلن تکمیل و بهره برداری از آزادراه تهران شمال، به این مسیر هدایت شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه