English

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

صدور مجوز فعالیت رستوران‌های خارج از شهر با اداره گردشگری است

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: صدور مجوز فعالیت رستوران‌های خارج از شهر با اداره گردشگری است و باز هم تشخیص نهایی بر عهده فرمانداران است.

 صدور مجوز فعالیت رستوران‌های خارج از شهر با اداره گردشگری است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قاسم عزیززاده گرجی در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان‌های چالوس، نوشهر و کلاردشت با اشاره به اینکه این جلسات به صورت گردشی در هر کدام از شهرستان‌های استان و در ایام نوروز برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جلسات بازدهی خوبی خواهد داشت، زیرا تصمیماتی که در ستاد گرفته می‌شود، ممکن است با آیین‌نامه‌ها و مصوبات شهرستان‌ها همخوانی نداشته باشد و آنچه تصمیمات شهرستان است نزدیک به واقعیت است. 

وی ادامه داد: حق مردم بیش از این‌هاست و باید خدمات شایسته به آنها ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به انتخابات گذشته که در امنیت و آرامش برگزار شد، گفت: چهار راهبرد مقام معظم رهبری توسط فرمانداران در شهرستان‌های استان مازندران انجام شد. 

وی با اشاره به تناقض بخشنامه معاونت استانداری جهت حرمت ماه مبارک رمضان و آنچه از سوی سردار رادان، فرمانده انتظامی کشور اعلام شده، افزود: آنچه ما ابلاغ کردیم از سامانه شاک است. 

عزیززاده گرجی بیان کرد: صدور مجوز فعالیت در رستوران‌های خارج از شهر با اداره گردشگری است و باز هم تشخیص نهایی بر عهده فرمانداران است‌. فرمانداران اختیار دارند با تشخیص خود نسبت به فعالیت رستوران‌های داخل شهر با هماهنگی ائمه‌جمعه اقدام کنند. 

وی با تأکید بر اینکه در جامعه اسلامی باید ظواهر حفظ شود تا به ماه مبارک رمضان بی‌حرمتی نشود، تصریح کرد: طبق بخشنامه، در داخل شهر هیچ رستورانی تا ۳ ساعت قبل از اذان نباید فعال باشد که البته آن هم فقط باید به صورت غذای بیرون‌بر باشد. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه حفظ حرمت ماه مبارک رمضان لازم و ضروری است.، عنوان کرد: صدور مجوز فعالیت پایانی با اماکن عمومی است، اما اینکه کدام رستوران‌ها باز باشند با اتاق اصناف، گردشگری و اداره صمت است. 

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت مهمان‌پذیر هستند و حجم مسافر زیادی در این سه شهرستان حضور دارند، راهداری، دانشگاه علوم پزشکی و هلال‌احمر باید تمرکز بیشتری در این نقاط داشته باشند و آنچه نیاز شهرستان برای تسهیل‌گری است، اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه