English

استاندار مازندران:

ترافیک در جاده چالوس روان است

استاندار مازندران گفت: با حضور حداکثری پلیس راهور در محور کندوان، شاهد ترافیک روان در جاده چالوس هستیم.

ترافیک در جاده چالوس روان است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پوردرحاشیه بازدید از چند مرکز خدماتی و اقامتی در محورر چالوس در گفتگو با خبرنگار موج، اظهار داشت: اقدامات ارزشمندی در طول مسیر جاده چالوس انجام شد و خدمات خوبی به مردم در حوزه های مختلف اعم از خدمات پلیس راهور ارائه می شود و با حضور حداکثری پلیس راهور در محور کندوان، سبب ایجاد ترافیک روان در جاده چالوس شد. 

وی با بیان اینکه مشکلات زیرساختی در چند نقطه از جاده چالوس وجود دارد، ادامه داد: نیروهای هلال احمر شهرستان چالوس نیز با ارائه خدمات متنوع فرهنگی و اندادی برای کودکان و بزرگسالان نشان از با برنامه بودن این عزیزان دارد. 

استاندار مازندران با بیان اینکه ارائه خدمات سرویس بهداشتی در طول مسیر جاده چالوس بسبار مهم است، گفت: این برای مردم بسیار اهمیت دارد زیرا نظافت حرف اول در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران را می زند. 

وی با تأکید بر اینکه نظافت جاده چالوس مهم و ضروری است، تصریح کرد: در حوزه خدمات پزشکی، حضور اورژانس سبب تسریع در خدمات پزشکی شده است. 

حسینی پور با اشاره به اینکه همه مسئولان در آماده باش نوروزی قرار دارند، بیان داشت: استان مازندران از ابتدای سفرهای نوروزی تا به امروز بیشترین تردد را در کشور دارد و رکورد استان های کشور را زد امیدواریم با همین جدیت تا پایان تعطیلات عید نوروز خدمات دهی مطلوب ادامه یابد. 

وی از مسافران و گردشگران نوروزی در مازندران خواست، حرمت ماه رمضان که حرمت خداوند است را رعایت کنند و احترام بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه