English

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کشف بیش از ۳۰۰ هزار عدد مواد محترقه در مازندران

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال از کشف ۳۱۶ هزار و ۲۴۵ عدد ماده محترقه خبر داد.

 کشف بیش از ۳۰۰ هزار عدد مواد محترقه در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سردار سیدموسی حسینی با اشاره به ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی اظهار کرد: با کسانی که بخواهند به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری، امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند به‌شدت برخورد خواهد شد و ضمن توقیف خودرو‌های متخلف در این راستا، طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع قضائی این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت پلیس قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به کشف ۳۱۶ هزار و ۲۴۵ عدد انواع ماده محترقه در این استان، ادامه داد: در این ارتباط ضمن توقیف ۲ خودرو و پلمب ۱۴ واحد صنفی عرضه‌کننده مواد محترقه، ۹۹ نفر از عاملان و توزیع‌کنندگان مواد محترقه که با مقاصد سودجویانه و گا‌ها ناآگاهی از عواقب این شادی کاذب در استان فعالیت می‌کردند نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در برخورد با اقدامات نامتعارف در چهارشنبه آخر سال که امروزه به صورت یک ناهنجاری اجتماعی در جامعه نمود پیدا کرده، پلیس علیرغم اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی، اقدامات گسترده‌ای را با اجرای طرح‌های انتظامی و عملیاتی در دستور کار خود دارد.

وی با تأکید بر رویکرد محله‌محوری و کوچه‌محوری با حضور خانواده‌ها در کنار فرزندان در اجرای این مراسم، گفت: پلیس هیچ‌گاه مخالف شادی و نشاط مردم نیست و بر همین اساس از جوانان و نوجوانان عزیز انتظار می‌رود با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو نکنند.

سردار حسینی با توصیه به شهروندان برای کنترل فرزندان خود، از آنها خواست احترام به حقوق همنوعان خود را فراموش نکرده و رفتار‌های پرخطر را تفریح به شمار نیاورند تا به خاطر لحظه‌ای شادی و هیجانی کاذب، حادثه‌ای ناگوار را برای خود و دیگران رقم نزنند یا کودکی را تا آخر عمر از دیدن زیبایی‌ها محروم کنند.

وی در پایان، خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخرسال را امنیت و آرامش برای همه مردم برشمرد و به افرادی که بخواهند با رفتار‌های نامتعارف موجب سلب آرامش مردم شوند، هشدار داد: به هیجانی که حسرت در کمین آن‌هاست، نزدیک نشوند و وحشت دیگران را دستمایه شادی خود قرار نداده و نگذارند نوروز امسال خاطره‌ای اندوهبار برایشان تداعی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه