English

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

انشعاب گاز رایگان به مددجویان کمیته امداد امام (ره) واگذار شد

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به جامعه هدف این مجموعه در راستای اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه، آمادگی کامل داریم و در همین راستا در سال جاری بیش از 662 انشعاب گاز به مجموعه مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی واگذار شده است.

انشعاب گاز رایگان به مددجویان کمیته امداد امام (ره) واگذار شد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، قاسم مایلی رستمی در نشست با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران اظهار کرر: برای واگذاری رایگان انشعاب گاز به جامعه هدف این مجموعه در راستای اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه، آمادگی کامل داریم و در همین راستا در سال 1402 بیش از 662 انشعاب گاز به مجموعه مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه خدمات حمایتی در راستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، ادامه داد: در سال جاری 477 انشعاب گاز رایگان برای اقشار نیازمند روستایی و 185 انشعاب به جامعه هدف شهری تخصیص داده شده که همه این خدمات به صورت رایگان به خانواده مددجویان و نیازمند ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با اشاره به این نکته که این اقدام در تمامی ادارات گازرسانی استان انجام می‌شود، افزود: مددجویان تحت پوشش دو سازمان در صورتی که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده‌اند می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به اداره گاز منطقه در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز استفاده کنند.

وی بیان کرد: براساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی می‌توانند از قبض رایگان گاز بهره‌مند شوند.

مایلی رستمی افزود: مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با قرار گرفتن در سه پلکان نخست مصرف گاز از قبض رایگان برخوردار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه