English

استاندار مازندران:

می خواهیم سرمایه گذاری را کاملاً در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم

استاندار مازندران با بیان اینکه بخش سرمایه‌گذاری برای ما بسیار اهمیت دارد، گفت: ما می‌خواهیم کامل این بخش را در اختیار بخش خصوصی قرار بدهیم‌. ‎

می خواهیم سرمایه گذاری را کاملاً در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، ضمن تقدیر از مردم به‌واسطه حضور گرمشان در انتخابات، اظهار داشت: این قول را بدهم که مسئولان استان که با پذیرش مسئولیت سنگین‌تر در جهت برنامه‌ریزی بهتر انشالله برای رشد بهتر استان و رفع مشکلات معیشتی همواره فعال‌تر هستند.

وی ادامه داد: نمونه آن، این است که یک روز بعد از انتخابات این جلسه مهم اقتصادی برای رفع مشکلات اقتصادی استان برگزار شد، در برنامه داریم که یک برنامه راهبردی را با محوریت اقتصاد دریاپایه با نگاه احیای ظرفیت نهفته در اقتصاد دریا اجرایی کنیم.

استاندار مازندران خاطرنشان ساخت: با بهره‌گیری از راهبردهای مقام معظم رهبری و هم سیاست‌های دولت‌ سیزدهم در توسعه کشورهای خزر بازار کشورهای اطراف دریای خزر را برای استان مازندران یک فرصت می‌دانیم.

وی، عنوان داشت: ساماندهی و دانش‌بنیان کردن تولید که کیفیت تولید را بتوانیم متناسب با استانداردهای جهانی ارتقا ببخشیم، تغییرات در نوع بذری که در حوزه کشاورزی دانش‌بنیان استفاده می‌شود صورت بگیرد.

حسینی پور با بیان اینکه آمارهایی که در استان داریم دقیق نیست، افزود: باید بررسی شود متناسب با آمارهای جدید برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

وی تأکید کرد: اگر بتوانیم به همت مدیران اقتصادی یک برنامه جدید راهبردی را اجرا کنیم تا تولیدات صادرات‌محور شود، چرا که تولیداتمان صادرت‌محور نیست و ممکن است افزون بر نیازهای داخلی باشد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه بخش سرمایه‌گذاری برای ما بسیار اهمیت دارد، گفت: ما می‌خواهیم کامل این بخش را در اختیار بخش خصوصی قرار بدهیم واقعیت مسئله اینکه اقتصاد را کامل در اختیار بخش خصوصی بگذاریم، در این رابطه اهلیت‌سنجی کنیم.

وی اضافه کرد: دوم اینکه دولت باید بتواند از تصدی‌گری خودش را رها کند و به نظارت و راهبردهای کلان استان بیشتر بپردازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه