English

استاندار مازندران خبر داد؛

ایجاد تحول بزرگ در غرب استان با تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس

استاندار مازندران در بازدید از ارتقای مدول اول و عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس گفت: این پروژه علاوه برایجاد تحول بزرگ در آینده منطقه، با توجه به محدودیت آبی در بخش کشاورزی، پساب آن می تواند کمک خوبی در این بخش باشد.

ایجاد تحول بزرگ در غرب استان با تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور با اشاره به فعالیت تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس و سرعت قابل قبول عملیات اجرایی مدول دوم آن، اظهار داشت: انتظار می رود این طرح به عنوان یکی از پروژه های مهم زیرساختی در منطقه، سال آینده افتتاح شود.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح علاوه بر مردم نوشهر و چالوس، ساکنان روستاهای اطراف نیز تحت پوشش قرار می گیرند، ادامه داد: طی چند سال اخیر شاهد تحولات بزرگی در شبکه آب و فاضلاب استان هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه پروژه تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس یکی از پروژه های پیشنهادی دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان است افزود: به همین منظور برای اتمام این طرح اعتبارات آن را نیز افزایش می دهیم.

وی گفت: احداث تصفیه خانه فاضلاب کار ارزشمندی است که باید در تمامی شهرهای فاقد شبکه فاضلاب اجرایی شود.

وی خاطرنشان ساحت: با توجه به توسعه مناطق غرب استان و گردشگرپذیر بودن آن، باید پروژه های عمرانی این مناطق به گونه ای باشد که نیاز ۲۵ سال آینده را برآورده سازد.

همچنین مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران نیز در سخنانی، با اشاره به اجرای مدول دوم و ارتقای مدول اول تصفیه خانه فاضلاب نوشهر و چالوس ابرلز داشت: با ارتقای مدول اول، ظرفیت تصفیه خانه از ۱۰ هزار به ۱۲ هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش می یابد.

بهزاد برارزاده بیان داشت: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب این شهرها با پیشرفت خوبی در حال اجراست به طوری که ۶۰ درصد تجهیزات آن خریداری شده و از اول فروردین ۱۴۰۳ پیمانکار موظف به نصب تجهیزات است و تا سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی اعتبار این طرح را ۳۰۰ میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: برای اجرای شبکه و ارتقای آن و نیز افزایش سرعت کار و اتمام به موقع پروژه، به اعتبارات جدید نیاز داریم به همین منظور از ماده ۵۶ برای اجرای طرح فاضلاب در این شهرها، ۱۰۰ میلیارد تومان وام از بانک صادرات دریافت کردیم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه