English

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده:

دولت برای کاهش آسیب های اجتماعی زنان روستایی برنامه دارد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، بابیان این که زنان سرپرست خانوار فعال در حوزه تولید، باید مورد حمایت جدی قرار گیرند، گفت: دولت برای کاهش آسیب های اجتماعی زنان روستایی برنامه دارد که بیمه اجتماعی فرزندان و اختصاص سهمیه و اعتبار خاص از جمله برنامه حمایتی دولت است.

دولت برای کاهش آسیب های اجتماعی زنان روستایی برنامه دارد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، انسیه خزعلی در همایش سمن ها در ساری، اظهار داشت: دولت با افزایش اعتبار در حوزه آسیب های اجتماعی زنان روستایی تلاش کرد بخشی از مشکلات پیش روی آنها را کاهش دهد که این امر زمینه رضایتمندی زنان را فراهم کرد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های جدی ما آن است تا با همه سمن ها در کشور دیدار داشته باشیم و برای حل مشکلات آنها با بهره مندی از تمام ظرفیت ها تلاش کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده  با بیان این مطلب که برای کاهش آسیب های اجتماعی باید از توان سمن ها استفاده شود، افزود: دغدغه های برخی از سمن ها در حوزه زنان با استفاده از ظرفیت های موجود استانها برطرف خواهد شد.

وی افزود: خانواده نیازمند یک سرپرست است و این امر می تواند توسط یک مرد یا زن انجام شود اما زنان سرپرست خانواده که در بخش تولید فعالیت دارند باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

خزعلی با اشاره به مشکل زنان دچار اعتیاد بیان داشت: یکی از شرح وظایف در ماده ۱۶ و ۱۵ و اشتغالزایی شرافتمندانه برای این افراد است که با کار مناسب و محیط سالم باید درمان شوند.

وی ابراز داشت: دولت با کمک برخی خیریه ها در تهیه جهیزیه، پیشگیری از اعتیاد اقدامات مؤثری انجام داده است که این رویه ادامه خواهد داشت.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه برخی از مادران از فرزندان معلول خود نگهداری می کنند که با توجه به مشکلات روحی کمک و توجه آنها از طریق انجمن های زنان مورد تأکید است.

وی درباره حمایت از مشاغل خانگی زنان، بیان داشت: حمایت از این زنان بصورت مجازی و حقیقی برای ارایه آموزش های خانگی و خرید محصولات تولیدی آنها باید مد نظر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه