English

استاندار مازندران:

مردم ایران با شرکت شکوهمند در انتخابات، بار دیگر پشتوانه عظیم خود را به میدان می آورد

استاندار مازندران با بیان اینکه استکبار جهانی برای انتخابات پیش رو تمام امکانات خود را به کار بست تا پشتوانه مردمی را از انقلاب اسلامی بردارد، گفت: مردم ایران با شرکت شکوهمند در انتخابات، بار دیگر پشتوانه عظیم خود را به میدان می آورد. ‎

مردم ایران با شرکت شکوهمند در انتخابات، بار دیگر پشتوانه عظیم خود را به میدان می آورد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در ساری اظهار داشت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شلیک موشک بر قلب دشمن بود.

وی ادامه داد: تردیدی وجود ندارد که مردم هوشیار ایران به این امر ایمان دارند که استکبار دلسوز آنها نیست و دشمنان درصدد ناامید سازی مردم هستند.

استاندار مازندران با بیان اینکه، اکنون رهبر معظم انقلاب یک تنه در مقابل دشمن ایستاده است، گفت: وظیفه همگان آن است که در این مقطع از تاریخ با شرکت گسترده در انتخابات سرنوشت کشور را رقم بزنند.

وی که در جمع فاتحان عملیات فاو و والفجر هشت سخنرانی می کرد، افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، سوریه تنها کشوری بود که تمام قد از ایران حمایت کرد.

حسینی پور با اشاره به اینکه استکبار جهانی با تمام امکانات برای انتخابات ایران برنامه دارد، خاطرنشان ساخت: ایران هم در زمان حمله داعش و کشتار بی رحمانه مردم سوریه توسط این گروه تکفیری از این کشور دفاع کرد تا جبران حمایت سوریه از ایران انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: جهان نظاره گر فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی است و در حال حاضر افکار عمومی دنیا مدافع مردم مظلوم فلسطین است.

استاندار مازندران با بیان اینکه در هیچ زمانی مردم جهان به این شکل حامی فلسطین نبودند، گفت: این حمایت ها و تنفری که نسبت به این رژیم غاصب ایجاد شد نابودی صهیونیست ها نزدیک تر شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: نشست با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید به صورت منظم در همه شهرهای مازندران برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه