English

استاندار مازندران خبر داد؛

بهره برداری بیش از یک هزار طرح عمرانی و اقتصادی در مازندران

استاندار مازندران از افتتاح و بهره برداری بیش از یک هزار طرح عمرانی و اقتصادی در این استان تا پایان دهه مبارک فجر خبر داد. ‎

بهره برداری بیش از یک هزار طرح عمرانی و اقتصادی در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور همزمان با دهه فجر در آیین افتتاح کارخانه کارتن سازی آمل اظهار داشت: یکی از ضروریات صادرات و صنایع تولیدی مازندران کارخانه کارتن سازی بود که افتتاح شد.

وی ادامه داد: این کارخانه که با سرمایه گذاری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شد، مورد نیاز صنایع تولیدی استان بود.

استاندار مازندران با بیان این مطلب که که مازندران بزرگترین تولید و صادر کننده مرکبات است، بیان داشت: واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگی در مازندران فعال هستند که نیازمند تکمیل زنجیره تولید در استان هستند.

وی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، یک هزار و ۳۱ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۸۰ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال در ۲۲ شهرستان مازندران افتتاح و بهره برداری می شود.

حسینی پور افزود: این طرح های عمرانی و زیرساختی در بخش های آموزشی، بهداشتی، راه و شهرسازی، زیرساختی و تولیدی بوده که زمینه اشتغال برای ۱۰ هزار نفر را ایجاد کرده است.

وی بیان داشت: با افتتاح این طرح های عمرانی و زیرساختی، ۱۰ هزار و ۱۰۰ نفر از جوانان به خصوص تحصیل کرده ها مشغول به کار شدند.

استاندار مازندران ابراز داشت: علاوه بر طرح هایی که مورد افتتاح قرار خواهد گرفت، ۱۱۶ طرح با اعتبار افزون بر ۱۷ هزار میلیارد ریال در شهرهای مازندران کلنگ زنی می شود.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های خارجی با اعتبار ۴۰ میلیون دلاری عملیات اجرایی آن هم دهه فجر امسال آغاز خواهد شد.

حسینی پور با بیان اینکه، براساس سیاست های رئیس جمهوری تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت کاری است، تصریح کرد: این دولت سعی کرد طرح هایی که با پیشرفت فیزیکی بالا را که سال ها نیمه کاره رها شده بود را در مدار افتتاح قرار دهد.

وی اظهار داشت: علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و تولیدی، برنامه های متنوع فرهنگی هم در ایام دهه فجر در شهرهای مختلف مازندران اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه