English

استاندار مازندران:

عبور از کشاورزی و تولید سنتی یکی از ضروریت‌های توسعه مازندران است

استاندار مازندران با بیان اینکه دولت با تمام ظرفیت؛ ریل گذاری مناسب در توسعه صادرات گل و گیاه انجام خواهد داد، گفت: عبور از کشاورزی و تولید سنتی در روستاها یکی از ضروریت ها برای توسعه و آبادانی بیش از پیش مازندران است.

عبور از کشاورزی و تولید سنتی یکی از ضروریت‌های توسعه مازندران است
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی‌پور در جمع دهیاران و اعضای شورای اسلامی ۸۵ روستای شهرستان محمودآباد، اظهار داشت: توسعه زیرساخت مازندران یکی از دغدغه‌های جدی بود که در حال انجام است و در همین راستا عملیات اجرایی طرح ۱۰ هزار میلیارد ریالی زیرساخت برق مازندران در محمود آباد آغاز شد.

وی ادامه داد: توسعه زیر ساخت مازندران بنا به نیازها و زمینه های توسعه شهرهای مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار مازندران با بیان این که عبور از کشاورزی و تولید سنتی یکی از ضروریت‌های اصلی مازندران است، افزود: برای کاهش هزینه‌های تولید و کیفی‌سازی محصولات باید به سمت فناوری‌های نوین و دانش بنیان گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، جوانان باید به میدان بیایند، گفت: نقش دهیاران در توسعه و اشتغال پایدار روستاها بسیار مهم است. 

حسینی‌پور بیان داشت: روستاهای شهرستان محمودآباد با توجه به ظرفیت ممتاز گل و گیاه تولیدی باید به نمایشگاه دائمی گل و گیاه در مازندران تبدیل شود.

وی با تأکید بر اینکه عبور از کشاورزی سنتی از ضروریت‌های توسعه مازندران است، تصریح کرد: تجارت مختص بخش خصوصی است و در بخش گل و گیاه محمودآباد باید سرمایه‌گذاران ورود کنند و دولت هم با تمام ظرفیت ریل گذاری مناسب در توسعه صادرات گل و گیاه انجام خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه