English

مدیرکل تعاون مازندران اعلام کرد؛

تحقق تعهد ۱۱۰ درصدی اشتغال در مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، میزان تعهد اشتغال امسال در مازندران را ۴۸ هزار و ۹۹۰ شغل عنوان کرد و گفت: تعهد اشتغال این استان در سال جاری تاکنون ۱۱۰ درصد محقق شده است.

تحقق تعهد ۱۱۰ درصدی اشتغال در مازندران
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، علی باقری در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که در سالن جلسات بانک رفاه مازندران برگزار شد، با اشاره به اهمیت رسانه و اطلاع‌رسانی، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی اقدامات شاخص را به روابط عمومی و رسانه ها اعلام کنند تا مردم از خدمات صورت گرفته دولت مطلع شوند.

وی با بیان اینکه مازندران به لحاظ میزان اشتغال ایجاد شده در سال جاری از استان‌های برتر کشور معرفی شده است، ادامه داد: پایش و صحت‌سنجی اشتغال در استان انجام می شود و اطلاعات حوزه اشتغال باید در سامانه رصد به درستی وارد شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، میزان اعتبارات در نظر گرفته شده برای پرداخت تسهیلات به طرح های مشاغل خانگی در سال جاری را یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: با توجه عمکرد مطلوب استان در جذب، این میزان به یک هزار و ۵۴۰ میلیارد افزایش یافته است.

وی از صدور حدود هشت هزار مجوز مشاغل خانگی در طی امسال در مازندران خبر داد و گفت: مازندران در حوزه تحقق اشتغال و اعتبارات مشاغل خانگی از استان‌های برتر کشور است.

باقری خاطرنشان ساخت: با توجه به تأکید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد تبیین در بخش های مختلف به ویژه حوزه اشتغال باید مورد توجه ویژه مدیران و کارکنان قرار گیرد.

وی بر لزوم توجه ویژه دستگاه های اجرایی ذیربط و بانک‌ها به توسعه بخش تعاون تأکید کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه