English

معاون رئیس جمهور مطرح کرد؛

توسعه و رونق کشاورزی با ساماندهی تولیدکنندگان و کشاورزان

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ساماندهی مجموعه تولیدکنندگان و کشاورزان در قالب تعاونی‌ها را موجب توسعه و رونق کشاورزی می شود.

توسعه و رونق کشاورزی با ساماندهی تولیدکنندگان و کشاورزان
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، داود منظور در جریان بازدید و افتتاح واحد‌های گلخانه‌ای روستای خرماکلا قائم شهر، بر ضرورت توسعه مشاغل روستایی بر اساس الگو‌ها و ظرفیت‌های بومی تأکید کرد و اظهار داشت: در این رویکرد نوین، دولت کمک می کند تا خردمالکان از تجهیزات و تسهیلات و خدمات پشتیبانی تولید و امکان دستیابی به بازاریابی در داخل و خارج کشور برخوردار شوند.

وی، ساماندهی مجموعه تولیدکنندگان و کشاورزان در قالب تعاونی‌ها را موجب توسعه و رونق کشاورزی دانست و ادامه داد: روستای خرماکلا نماد تعاون و همدلی و هم افزایی در تولید به عنوان یک مجموعه توانمند صادراتی است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره وجود موانع صدور ضمانت نامه انتشار اوراق برای افزایش سرمایه در بانک‌ها، گفت: دولت با این شیوه عملکردی می‌خواهد بخشی از ناترازی بانکها و تسهیلات بانکی را عملاً به دوش بگیرد تا با این کار به کاهش ناترازی بانک‌ها کمک کند.

وی افزود: ما عملاً می‌خواهیم خود دولت ترازمند باشد و باید ساختار بودجه دولت به گونه‌ای تنظیم شود که کمبود بودجه نداشته باشیم و دولت نیاز به دست اندازی به منابع بانکی نداشته باشد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان داشت: وقتی می‌توانیم در افزایش سرمایه بانک‌های دولتی مشارکت کنیم که روش‌های قرض و ایجاد بدهی و ناترازی کردن دولت را انجام ندهیم و لذا تلاش می کنیم با مذاکرات با وزارت اقتصاد راه حل اصولی پیدا کنیم و نه دولت به ناترازی برسد و نه نظام بانکی دچار محدودیت بشود.

گفتنی است؛ در جریان این سفر که استاندار مازندران و جمعی از مدیران کل و مسئولان استانی و شهرستان قائم شهر حضور داشتند معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور یک واحد تولیدی در مجموعه نساجی ساوین تاپ قائم شهر را نیز افتتاح کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه