English

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

مازندران در تأمین مواد غذایی کشور سهم برجسته ای دارد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تأمین آب کشاورزی به ویژه در استانی مانند مازندران که سهم برجسته‌ای در تأمین مواد غذایی کشور دارد، یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های مهم دولت سیزدهم است.

مازندران در تأمین مواد غذایی کشور سهم برجسته ای دارد
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، داوود منظور در حاشیه مراسم بهره‌برداری از سد انحرافی لشتو رامسر اظهار داشت: اجرای طرح‌های زیرساختی تأمین آب کشاورزی از آب‌های سطحی یکی از اقدامات ضروری برای رفع مشکل کشاورزان و کمک به افزایش تولید محصولات کشاورزی و باغی است که این مهم به طور جدی در دستور کار دولت قرار دارد.

وی ادامه داد: بررسی‌ها و پیگیری‌ها برای تأمین اعتبار مورد نیاز اجرای این قبیل طرح‌ها بر اساس اولویت‌بندی به طور مستمر در حال انجام است و با توجه به جایگاه مازندران در تولید محصولات کشاورزی کشور، توجه ویژه‌ای به تأمین اعتبار برای اجرای طرح‌های مهار آب‌های سطحی و تأمین آب کشاورزی این استان داریم.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: سد انحرافی لشتو که امروز به بهره‌برداری رسید، یک نمونه از طرح‌های زودبازده تأمین آب کشاورزی است که طی ۲ سال اخیر و با ۳۷۰ میلیارد ریال اجرا شده و حدود یک‌هزار و ۳۰۰ هکتار از زمین‌های باغی و کشاورزی منطقه را زیر پوشش قرار می‌دهد.

بازدید از بیمارستان در حال ساخت تنکابن، بهره‌برداری از نیروگاه ۶ مگاواتی میاندورود ساری، افتتاح فاز اول پارک‌موزه دفاع مقدس ساری، بازدید از واحد ساوین‌تاب تولیدکننده انواع نخ پنبه‌ای و الیاف مصنوعی قائمشهر، شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران جمله برنامه‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر یک روزه‌اش به مازندران اعلام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه