English

استاندار مازندران تأکید کرد؛

دانشگاه‌های مازندران برنامه جامع و کاملی برای حوزه‌های تخصصی خود داشته باشند

استاندار مازندران در ارتباط با نقش دانشگاه‌ها در توسعه کشاورزی و اقتصادی استان گفت: دانشگاه‌های استان باید برنامه جامع و کاملی برای حوزه‌های تخصصی خود داشته باشند و این نقش باید پررنگ باشد.

دانشگاه‌های مازندران برنامه جامع و کاملی برای حوزه‌های تخصصی خود داشته باشند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سید محمود حسینی پور در نشست رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در ارتباط با نقش دانشگاه‌ها در توسعه کشاورزی و اقتصادی استان اظهار داشت: دانشگاه‌های استان باید برنامه جامع و کاملی برای حوزه‌های تخصصی خود داشته باشند و این نقش باید پررنگ باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها محل بسیار مناسب برای تهیه نقش راه توسعه استان بوده، اما هماهنگی و همگرایی بین این نهادها در استان باید به حد مطلوبی برسد.

استاندار مازندران با توجه ‌به گزارش ارائه شده توسط معاون پژوهشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری در ارتباط با برنامه های این دانشگاه، گفت: برنامه‌های ارائه شده برنامه های تحولی و بسیار مناسب برای توسعه استان هستند.

وی به اهمیت امنیت غذایی در استان مازندران اشاره کرد و بیان داشت: باید مشکلات موجود در بخش ناامنی غذایی با برنامه ریزی دقیق حل شود.

حسینی پور، نیاز به حمایت از پژوهش‌های کشاورزی در استان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان ساخت: توجه به توسعه تحقیقات و گسترش آن به صورت تجاری و میدانی در سطح استان می‌تواند سبب بهبود امنیت غذایی و ارتقاء وضعیت اقتصادی کشاورزان شود.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری نیز در این نشست به اهمیت نقش دانشگاه در توسعه کشاورزی استان اشاره کرد و تأکید داشت: این مسئله نیاز به هماهنگی بین سازمان‌ها و ساختارها دارد.

حسین مرادی گفت: دانشگاه می‌تواند با همکاری بخش‌های مختلف به ارتقای امنیت غذایی کشور و بهبود بخش کشاورزی کمک کند و برنامه‌ریزی جامعی در این زمینه اجرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه