English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر مازندران ۱۵ تیر برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ۱۵ تیر سال آینده و همزمان با سراسر کشور مرحله اول انتخابات مجامع این جمعیت برای انتخاب اعضای شورای اجرایی شعب برگزار می‌شود.

ششمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر مازندران ۱۵ تیر برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

 ، غلامعلی فخاری در نشست شورای مدیران این جمعیت اظهار داشت: با توجه به تصریح آئین نامه انتخابات یکی از شرایط عمومی متقاضیان شرکت در انتخابات داشتن حداقل ۶ ماه فعالیت داوطلبی در جمعیت است که با توجه به برگزاری انتخابات در ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۳ تنها افرادی مجاز به حضور در انتخابات خواهند بود که تا ۱۵ دی ماه سال جاری مراحل ثبت نام خود را در سامانه عضویت جمعیت انجام داده باشند.

وی با اشاره به لزوم انجام تمهیدات لازم با توجه آغاز رسمی فرآیند رسمی انتخابات، ادامه داد: سیاست و تلاش همه ی ما باید این باشد که همدل، هماهنگ و یک صدا با برنامه ریزی دقیق، تأمین منابع، تدارکات مناسب و کار مستمر انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط توأم با حضور حداکثری کلیه اعضا و داوطلبان واجد شرایط داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تأکید بر مشارکت حداکثری واجدین شرایط در ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر گفت: واقعیت این است که انتخابات در هلال احمر سیاسی نیست و رقابت بر سر خدمت رسانی در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر است.

وی خطاب به مدیران شعب هلال احمر مازندران، افزود: رعایت موارد تصریح شده در دستورالعمل اجرایی انتخابات و نظارت دقیق به منظور تضییع حقوق کاندیداها و شرکت کنندگان از اولویتهایی است که همه باید بدان اهتمام جدی داشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اعتماد عمومی‌ بزرگترین سرمایه هلال احمر است و هدف اساسی از برگزاری این انتخابات، افزایش سرمایه اجتماعی این جمعیت می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه