English

استاندار مازندران:

تمام دستگاه های فرهنگی باید باجدیت به موضوع جوانی جمعیت ورود کنند

استاندار مازندران با بیان اینکه با همکاری دانشگاه و زنان نخبه مازندران باید مقولات فرهنگی جوانی جمعیت را مورد توجه قرار دهیم، گفت: تمام دستگاه های فرهنگی باید با جدیت به موضوع جوانی جمعیت ورود.

تمام دستگاه های فرهنگی باید باجدیت به موضوع جوانی جمعیت ورود کنند
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سیدمحمود حسینی پور در جلسه ستاد جوانی جمعیت مازندران که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: تمام دستگاه های فرهنگی استان باید با جدیت به این موضوع ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: با همکاری دانشگاه و زنان نخبه مازندران باید مقولات فرهنگی جوانی جمعیت را مورد توجه قرار دهیم، شناخت درست از نظام مسائل جوانی جمعیت در مازندران مهم و ضروری است.

استاندار مازندران افزود:‌ محصول ارزشیابی در بخش جوانی جمعیت مازندران باید در افزایش صدور کارت ملی هوشمند نشان داده شود، تأکید می شود نظام مسائل زنان مازندران را با پژوهش دسته بندی و اولویت برنامه‌های حل و فصل را ارایه بدهیم.

وی با بیان اینکه در ۲ سال گذشته طلاق مازندران رو به کاهش است و اکنون رتبه ۱۶ کشور را را داریم که باید به رتبه آخر برسیم، گفت:‌ توجه به زنان نیز در نظام جمهوری اسلامی نیز ویژه شده است، طبق آمار اکنون ۵۲ درصد کارکنان دولت در مازندران زنان هستند، در حالی که پیش از انقلاب فقط هفت درصد بوده است.

حسینی پور به پیشی گرفتن آمار فارغ‌التحصیلان دانشگاهی زنان از مردان در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: حضور زنان در عرصه های مختلف ضروری است، اما تعهد جامعه زنان به حفظ خانواده و فرزند آوری مهم تر است.

وی با اشاره به اینکه استحکام خانواده ارتباط مستقیم با امنیت جامعه دارد و تربیت فرزندان خوب اثرگذاری خوبی در جامعه خواهد داشت، گفت: این موضوع مهم از سوی زنان باید مورد اهتمام قرار گیرد.

این مسئول عموان داشت:‌ خانواده، مهمترین رکن در تمدن اسلامی است و این نقش محوری و مهم در زنان مازندران نیز نمود پیدا کرده است، یعنی ایثارگری، شهادت، نخبگان و مدال آوران خطه مازندران از دامن زنان و مادران به وجود آمده است.

در پایان این مراسم که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور برگزار شد، فرشته پازکی حکم سرپرستی امور بانوان و خانواده استانداری مازندران را دریافت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه