English

جانشین فرمانده انتظامی مازندران:

هوشمندسازی شهرهای مازندران جدی گرفته شود

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: شهر هوشمند و هوشمندسازی را باید برای پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت باید جدی بگیریم و البته وضعیت چالوس در غرب مازندران به خوبی در حال پیشگیری است.

هوشمندسازی شهرهای مازندران جدی گرفته شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، سردار سیدموسی حسینی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی مازندران با اساره به اینکه معیار هر پیشرفتی در هر جامعه ای امنیت است و همه باید حضور مستمر داشته و در تولید امنیت مشارکت کنیم، اظهار داشت: سیستم های اداری و متولی امنیت و شهروندان هم مشارکت داشته باشند تا امنیت پایداری ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ سازمانی حکومتی به تنهایی نمی تواند امنیت ایجاد کند، ادامه داد:

در حوزه های مختلف فرهنگی و اقتصادی و... اگر امنیت نباشد هیچ کسی کارش را انجام نمی دهد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در حوزه های مختلف به دنبال جذب مشارکت هستیم تا مطالبه اصلی شهروندان را جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه متولی اصلی امنیت، ناجا است و در این راستا تلاش می کنیم جوابگوی خواسته های بحق مردم باشیم، افزود:

در موضوعات مختلف به دنبال ارتقای وضعیت امنیتی استان و برخورد با خرده فروشهای مختلف که استان مصرف کننده هستیم.

سردار حسینی اظهار داشت: مازندران یک استان ترانزیتی نیست اما با اشراف خوبی که داریم ۲۸درصد افزایش کشف مواد مخدر و افزایش دستگیری داشتیم.

وی با تأکید بر اینکه عزم جدی ما برخورد با خرده فروش های مواد مخدر است، تصریح کرد: در حوزه راه و راهور هم از ابتدای سال تا پایان شهریور در محورهای مواصلاتی بیش از  ۲۶میلیون تردد صورت گرفت که دولت در حوزه بسترسازی تردد وارد عمل شد اما هنوز مشکل داریم چون سرریز این فشارها به مجموعه انتظامی و راهور است و با این حجم گسترده مسافر سه درصد کاهش تلفات جاده ای داشتیم و باید کمتر کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران یادآور شد: در حوزه مبارزه با اراذل و اوباش که خواسته مردم ما مبارزه با اشرار است و مسئولین و سیستم قضایی و دادستانی همپوشانی می کنند و توفیقات زیادی حاصل شد و اجازه ندادیم شروری شرارت کرده و از استان خارج شود.

وی ادامه داد: دستگاههای امنیتی به هوش هستند و امروز حرکات سخیف را در جامعه و فضای مجازی کمتر کردیم.

سردار حسینی با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز ناجا هست، بیان داشت: هر گروهی بخواهد این امنیت را به عنوان بدیهی ترین حق مردم خدشه دار کند با استفاده از قانون به سختی با گروه برخورد خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: شهر هوشمند و هوشمندسازی را باید برای پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت باید جدی بگیریم و البته وضعیت چالوس در غرب مازندران به خوبی در حال پیشگیری است.

این مسئول افزود: در بخش کشف سرقت که تنها وظیفه نیروی انتظامی است طبق آمار ۲۸درصد افزایش کشف داشتیم و ۱۲درصد وقوع سرقت را داشتیم.

در پایان این مراسم سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده سابق انتظامی چالوس تکریم و سرهنگ محسن سلیمانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی چالوس معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه