English

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران :

کتاب یک رسانه پایا و ماندگار است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: کتاب در عصر گسترش رسانه‌های الکترونیکی و سایر وسایل ارتباط جمعی همچنان به عنوان یک رسانه پایا و ماندگار مطرح و نقش آن در توسعه فرهنگی کشورها امری پذیرفته شده و اجتناب‌ناپذیر است.

کتاب یک رسانه پایا و ماندگار است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احسان آهنگر  در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب ساری اظهار داشت : به مناسبت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه نمایشگاهی با حضور نهادهای فرهنگی عضو ستاد، ۱۵ ناشر استانی، سه کتابفروشی از شهرستان ساری و نمایندگی ناشران کشوری، نمایشگاه کتاب ساری برپا شد.

وی ادامه داد: کتاب در عصر گسترش رسانه‌های الکترونیکی و سایر وسایل ارتباط جمعی همچنان به عنوان یک رسانه پایا و ماندگار مطرح و نقش آن در توسعه فرهنگی کشورها امری پذیرفته شده و اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تاکید کرد: کتاب به عنوان یک کالای فرهنگی همواره موجب رخدادهای فرهنگی عظیم در سطح ملی و بین‌المللی شده است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب به عنوان فراگیرترین رویداد فرهنگی، نمایانگر مشارکت وسیع مردمی در رشد و توسعه همه جانبه کشور از طریق ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

گفتنی است نمایشگاه کتاب ساری تا ۵ آذرماه، از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و عصرها از ۱۵ تا ۱۹ در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید علاقمندان دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه