English

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین :

بیش از ۶۰۰ هزار نفر اسرائیلی در شهرک های فلسطین آواره شدند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین گفت: با حماسه بزرگ غزه همینه اسراییل شکسته شد و حمله حماس همه توطئه های کشورهای متخاصم را سرنگون کرد به فضل خدا بیش از ۶۰۰ هزار نفر اسرائیلی در شهرک های فلسطین آواره شدند.

بیش از ۶۰۰ هزار نفر اسرائیلی در شهرک  های فلسطین آواره شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی در  گفتگو با اصحاب رسانه مازندران در ساری اظهار داشت:  ما اعتقاد داریم امام زمان همه این فجایع را می بیند لذا باید صدقه به نام امام زمان دهیم و صلوات بفرستیم وامروز برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه  شاهد راهپیمایی در سراسر ایران بودیم و  ملت ایران اسلامی خودش را در کنار مردم غزه می بیند و از خدا میخواهیم جبهه مقاومت را به پیروزی برساند.

وی گفت : ملت مظلوم فلسطین و غزه از عاشورا درس گرفتند و حاضرند تکه تکه شوند ولی ذلت را نمی پذیرند و زنده باد فلسطین مرگ بر اسراییل از اندیشه قرآن گرفته شده است و ملت جهان بدانند فلسطین پیروز است.

این مسئول تصریح کرد : همه باید امروز  بگوییم آمریکا از دست ملت ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر  و باید بدانیم عزت مسلمانان در غزه حتی اگر شهید شوند پابرجاست .  

وی بیان کرد :تمام جنایات غزه به کمک آمریکا انجام می شود اسراییل جنایتکار در سه روز اول حمله حماس  شکست خورده بود ولی آمریکا انگلیس آلمان فرانسه به کمک اسراییل آمده اند چرا که انتخابات آمریکا نزدیک است و آمریکایی ها چه جمهوری خواه و چه دموکرات ها در انتخابات آتی  به کمک امپراتوری رسانه ای اسراییلی ها نیاز دارند و بایدن خودش را برای اسراییل برای پیروزی در انتخابات آینده هزینه دارد می کند .

حجت الاسلام والمسلمین رضایی اظهار کرد :ملت بزرگ ایران امروز به صحنه  آمدند تا  بگویند اسراییل غده سرطانی بزودی نابود خواهد شد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه