English

استاندار مازندران خبر داد؛

تخریب ۶ واحد مسکونی بر اثر سیل در چالوس

استاندار مازندران گفت: سیل شامگاه شنبه گذشته تعداد 6 منزل مسکونی در چالوس را تخریب کرد.

تخریب 6 واحد مسکونی بر اثر سیل در چالوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران و بازسازی مناطق سیل زده چالوس در گفتگو با خبرنگار موج با اشاره به اینکه از نزدیک مناطق سیل زده بازدید بعمل آمده است، اظهار داشت:  در این سیل تعداد 6 منزل مسکونی در چالوس تخریب شد.

وی ادامه داد: در طول مسیر رودخانه سیل زده نیز خساراتی به جاده ها وارد شد و خطراتی را برای آینده در این مسیرها به وجود آورده است که در ستاد بحران شهرستان چالوس گزارشاتی از وضعیت به وجود آمده ناشی از سیل ویرانگر توسط مسئولان منطقه مطرح شد.

استاندار مازندران گفت: مقرر شد تا در اسرع وقت هر دو رودخانه ای که دچار سیلاب شد با سرعت لایروبی شود و دیواره های لازم در طول مسیر سیلاب زده احداث شود.

وی افزود: برای ساکنان اماکن آسیب دیده نیز باید توسط ستاد مدیریت بحران، اقدامات جبرانی انجام شود.

حسینی پور بیان داشت: همچنین باید معابر شهری چالوس که دچار آبگرفتگی های شدیدی شده بود باید از سوی شهرداری چالوس و با همکاری معاونت عمرانی استانداری شناسایی شود و مشکل آن را رفع کنند تا در شرایط بارندگی های شدید دچار آبگرفتگی های غیرعادی نشود.

وی گفت: ستاد مدیریت بحران استانداری مازندران آمادگی دارد تا به سرعت بازسازی مناطق سیل زده را آغاز کند و برخی از معابر را نیز ایمن سازی نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه