English

استاندار مازندران:

برای شکوفایی اقتصاد گردشگری باید نگاه مدیران مسئول متحول شود

استاندار مازندران در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در کلاردشت با بیان اینکه تمرکز کلاردشت بر گردشگری است، گفت: باید با نگاه متحول، گردشگری و اقتصاد برآمده از آن را بالفعل کرد.

 برای شکوفایی اقتصاد گردشگری باید نگاه مدیران مسئول متحول شود

به‌گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران که به میزبانی کلاردشت برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نیازهای ضروری شهرستان کلاردشت با توجه به برش گردشگری دیده شده، زیرساخت‌ها در این حوزه است که بسیار ضعیف است و باید به سرعت ترمیم شود.

وی ادامه داد: مجموعه بزرگ گردشگری کلاردشت سال‌هاست کار خود را آغاز کرده، اما به پیشرفت نرسیده و باید منطبق با شرایط روز حرکت کند تا بتوانیم براساس طرح روز این مجتمع را راه‌اندازی کنیم و بنابراین تأمین خدمات اعم از آسفالت تا فیبر نوری، آب و سایر موارد باید فراهم شود.

استاندار مازندران گفت: در ۳ کیلومتری این مجتمع یک چشمه وجود دارد که باید با مشارکت مجتمع و آب منطقه‌ای این مشکل برطرف شود.

وی عنوان کرد: باید طرح‌ها براساس زمان‌بندی باشد وگرنه این مجتمع از سال ۹۶ تاکنون به فرجامی نرسیده و هنوز مشخص نشده چه میزان اعتبار برای تکمیل آن نیاز است.

حسینی‌پور با بیان اینکه سرمایه‌گذار باید پلن و زمان‌بندی طرح را به ما بدهد و براساس زمان‌بندی، خدمات نیز همزمان ارائه شود، تصریح کرد: بخش اعظمی از مشکلات بنگاه‌ها به نبود نظارت باز می‌گردد و از این پس نظارت دستگاه‌های متولی را بررسی خواهیم کرد تا معلوم شود چرا این پروژه ۱۰ سال متوقف بوده است.

وی با تأکید بر اینکه باید بر مبنای قانون حرکت کنیم و نباید مسیر سرمایه‌گذاری را از بیراهه جلو ببریم و همه باید بر این مدار حرکت کنیم اظهار کرد: تمرکز کلاردشت، کشاورزی نیست، گردشگری است؛ بنابراین باید نگاه‌مان را تغییر دهیم.

این مسئول افزود: این رویه غلط که می‌سازیم و به ما مجوز می‌دهند باید در نطفه خاموش شود. نباید اجازه این کار داده شود. البته انحراف در مجوزها مسئله مهمی است که باید با نظارت ویژه جلوی این رویه گرفته شود.

وی یادآور شد: هیچ‌دستگاهی نباید اجازه دهد هیچ‌گونه ساخت‌وسازی بدون پروانه و مجوز انجام شود و برابر قانون با متخلفان برخورد صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه