English

در سفر استاندار مازندران انجام شد؛

۳۵ مصوبه برای حل مشکلات و توسعه ظرفیت های کلاردشت

هفدمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به شهرستان کلاردشت انجام شد که ۳۵ مصوبه داشت و به گفته کارشناسان، اقدام جهادی مسئولان با انجام این راهبرد، شهروندان را برای حل مشکلات منطقه امیدوار کرده است.

35 مصوبه برای حل مشکلات و توسعه ظرفیت های کلاردشت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سیدمحممود حسینی پور در جمع اقشار مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فعالان فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کلاردشت ساختار خدمات رسانی حوزه گردشگری این شهرستان را مناسب و حرفه ای ندانست و اظهار داشت: این شهرستان متأسفانه یک هتل ندارد و اینکه برخی جوانان تابلو به دست خانه اجاره می دهند این نامش توسعه گردشگری نیست.

وی ادامه داد: امروز در دولتی قرار داریم که با شعار محرومیت زدایی، توجه به قشرهای مختلف به ویژه محرومان و توزیع عادلانه خدمات در تلاش است.

استاندار مازندران با اشاره به ۱۶ سفر شهرستانی استان، یادآور شد: تاکنون بیش از ۶ هزار نامه در این سفرهای شهرستانی از مردم مازندران دریافت شده و ستاد ویژه ای در استانداری شکل گرفته است.

وی افزود: امروز در هر نقطه ای از استان مطالبات مردمی پیگیری شد، نتیجه داد و ضروری است مردم پای کار بیایند و در کلاردشت مطالبه گری کنند که به طور قطع این منطقه آباد خواهد شد.

حسینی پور تأکید کرد: آمایش کلاردشت باید حول محور گردشگری باشد چرا که این منطقه به عنوان نماد گردشگری استان و کشور شناسانده شود.

وی، زیرساخت ها و امکانات این شهرستان را زیبنده مردم و گردشگران ندانست و گفت: این نشان می دهد که در گذشته در این منطقه کار اساسی نشده است.

استاندار مازندران همچنین از اهالی منطقه خواست که خواسته هایشان در چارچوب مسائل راهبردی بیان کنند تا تصمیم گیران در نهادهای اجرایی راهکارهای لازم را برای برون رفت چالش های منطقه اصولی و برنامه ریزی شده ارایه کنند.

وی اذعان داشت: متأسفانه نتوانستیم مولد سازی کنیم و مردم محروم بتوانند از خدمات بهره ببرند، ۲۱ روستای کلاردشت باید به ۲۱ دهکده بومگردی، دهکده کشاورزی و تبدیل شود و امروز خیلی از کشورهای توسعه یافته به این سمت و سو رفتند.

حسینی پور تصریح کرد: با گذشت یک دهه از تأسیس فرمانداری کلاردشت هنوز ادارات مستقل در منطقه مستقر نشده و گزارش از فرماندار رسیده فقط ۲ اداره مستقر شده و متأسفانه به خاطر نبود مکان هنوز ادارات مستقر نشده است.

وی درباره سرمایه گذاری در بخش آب کلاردشت خاطرنشان ساخت: تاکنون بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار بابت آبرسانی و رفع کمبود آب در این شهرستان هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه