English

مدیرکل بنادر مازندران:

حرفه‌ای بودن مهم ترین شاخصه شرکت های دریایی فعال در بنادر است

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: حرفه‌ای و تخصصی بودن مهم ترین شاخصه شرکت های دریایی فعال در بنادر کشور است.

حرفه‌ای بودن مهم ترین شاخصه شرکت های دریایی فعال در بنادر است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید کیاکجوری در نشست شورای مدیران شرکت خدمات دریایی هدایت کشتی خلیج فارس در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر اظهار داشت: با توجه به گسترش فعالیت های شرکت هدایت کشتی در مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی، علاوه بر تقویت نیروهای راهنمایی و دریایی می بایست رویکرد اقتصادی و مدیریتی بیش از پیش مدنظر مسئولان ارشد این شرکت قرار گیرد.

وی توسعه خدمات دریایی را  مهم ترین دغدغه و اولویت اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در بنادر نوشهر و فریدونکنار برشمرد و ادامه داد: با همکاری مطلوب و بیش از پیش عوامل اجرایی در زمینه راهبری کشتی ها، شاهد رونق هرچه بیشتر فعالیت های تجاری در این بنادر باشیم.

گفتنی است؛ شرکت خدمات دریایی هدایت کشتی خلیج فارس، در راستای انجام عملیات هدایت و راهبری کشتی های تجاری در بنادر کشور از سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرد و با ایجاد شعبه در بنادر نوشهر،امیرآباد، انزلی، امام خمینی(ره)، شهید رجایی، بوشهر، عسلویه، خرمشهر و چابهار نسبت به ارائه خدمات اقدام می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه