English

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران:

بازرسی به بهبود فعالیت های اداره کل در حوزه های مختلف کمک می کند

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، بازرسی را امری ضروری دانست و گفت: بازرسی به بهبود فعالیت های بنادر تابعه اداره کل در بخش های مختلف کمک می کند.

بازرسی به بهبود فعالیت های اداره کل در حوزه های مختلف کمک می کند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید کیاکجوری در جلسه شورای اداری این اداره کل که با حضور تیم بازرسی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد با اعلام این مطلب اظهار داشت: بازرسی امری ضروری و حیاتی برای بهبود عملکرد و فعالیت های اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در بخش های مختلف است.

وی ادامه داد: بازرسی در راستای جلوگیری از چالش ها و مشکلات در سیستم اداری بسیار مؤثر عمل می کند و بنابراین به همکاری های ادارات و واحدهای تابعه با بازرسان سازمان بنادر و دریانوردی کشور تأکید دارم.

در ادامه، بازرس ویژه مدیر عامل و سرپرست تیم بازرسی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: عملکرد و فعالیت های مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران بسیار قابل توجه و ارزشمند است که این نشان از همدلی و احساس مسئولیت مسئولان و کارکنان اداره کل دارد.

مصطفی کنگانی تصریح کرد: رشد تخلیه و بارگیری در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر جای خرسندی دارد و مطمئناً با وفاق و همت مثال زدنی که در این اداره کل دیده می شود، شاهد توسعه و پیشرفت بیشتری در این بخش خواهیم بود.

وی تلاش برای رفع چالش ها و مشکلات مربوط به وصول مطالبات تجاری، انجام دقیق تعهدات قراردادی پروژه های سرمایه گذاری، رعایت تناژ قراردادی برای سرمایه گذاران، بیمه نامه کالاها، قرارداد اجاره دستگاه ها، قراردادهای مربوط به تأسیسات و تجهیزات دریایی و بندری،کمبود نیروی انسانی متخصص و... از جمله اهداف حضور تیم بازرسی سازمان بنادر و دریانوردی در بنادر نوشهر و فریدونکنار عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه