English

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اعلام کرد؛

گازرسانی به تمامی شهرها و روستاهای مازندران تا پایان ۱۴۰۴

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: همه شهر‌ها و روستا‌های مازندران تا پایان سال ۱۴۰۴ از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

گازرسانی به تمامی شهرها و روستاهای مازندران تا پایان 1404

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم مایلی رستمی اظهار داشت: در دو سال گذشته ۹۰۰ کیلومتر خطوط گازرسانی در مازندران با ۴ هزار میلیارد تومان هزینه انجام شده که طول این خطوط دو برابر طول مسیر مازندران است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به مناطق کمتر برخوردار و صعب العبور از اولویت‌های دولت سیزدهم است، ادامه داد: در دو سال اخیر ۱۲۰ هزار مشترک به یک میلیون و ۵۵۰ هزار مشترک قبلی اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: از مجموع ۶۳ شهر مازندران ۵۹ شهر و از ۳۰۰۰ روستای استان که قابلیت گاز رسانی دارند نیز ۲۶۰۰ روستا تاکنون گازرسانی شده اند.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ روستای باقی مانده کوچک و کم جمعیت هستند، افزود: ۱۰۹ روستا از این ۴۰۰ روستا در دو سال گذشته از نعمت گاز برخوردار شدند و ۱۳۰ روستا نیز تا پایان سال و مابقی روستاها سال آینده گازرسانی می‌شوند.

مایلی رستمی به هزینه بالای گازرسانی اشاره کرد و گفت: بیش از هزار میلیارد تومان فقط در ۴ ماه امسال در این شرکت برای توسعه گازرسانی هزینه شده است که با رایزنی‌های انجام شده با شرکت ملی گاز مقرر شد برای ادامه فعالیت گازرسانی در مازندران ۱۰۰۰ میلیارد تومان دیگر اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه گازرسانی به برخی مناطق مازندران با توجه به شرایط طبیعی سخت و دشوار است، عنوان داشت: در منطقه هراز به دلیل عرض کم جاده و صعب العبور بودن مسیر برخی روستاها، گازرسانی از مازندران با مشکل مواجه شده بود که با رایزنی شرکت ملی گاز مقرر شد گازرسانی از استان تهران از مسیر امامزاده هاشم تا گزنگ و آب اسک انجام شود که اکنون در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده پایان سال ۱۴۰۴ پایان گازرسانی به مناطق مازندران خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه