English

فرماندار بابل خبر داد؛

بهره برداری از ۱۳ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در بابل

فرماندار بابل گفت: همزمان با هفته دولت با استفاده از ظرفیت دولتی و بخش خصوصی ۱۳ هزار میلیارد ریال طرح در هفت شهر و ۶ بخش شهرستان بابل افتتاح می شود.

بهره برداری از ۱۳ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در بابل

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، قاسم عزیززاده گرجی در جلسه شورای اداری شهرستان بابل، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۲۱۹ طرح در بخش های مختلف زیرساختی، عمرانی، آموزشی، درمانی و خدماتی در شهرستان بابل به بهره برداری می رسد.

وی  ادامه داد: از این تعداد ۵۰ طرح بزرگ و شاخص در بابل با حضور مدیران ارشد کشوری و استانی به بهره برداری می رسد.

فرماندار بابل گفت: به طور کلی در هفته دولت امسال یک هزار و ۶۰۹ برنامه مختلف بزرگ و کوچک در بابل اجرا می شود.

وی افزود: یکی از ویژگی های ممتاز این طرح ها آن است که به صورت متوازن در تمامی بخش ها، طرح های عمرانی و زیرساختی توزیع شده است تا توسعه شهرستان به صورت همگام و متوازن پیش رود.

عزیززاده گرجی بیان داشت: یکی از ویژگی های ممتاز دولت سیزدهم آن است که مدیران ارشد از رئیس جمهوری گرفته تا استاندار همه در بین مردم حضور دارند و مدیران شهرستانی هم باید در هفته دولت در تمامی روستاههای شهرستان حضور یافته و خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار بابل با اشاره به توزیع ۲۲۲ میلیارد اعتبار کمیته برنامه ریزی شهرستان و اینکه به هیچ عنوان نباید توسعه شهرستان را با این مبلغ اعتبار ملاک قرار داد، گفت: بابل به عنوان پرجمعیت ترین شهرستان استان دارای قابلیت ممتاز علمی و درمانی است که باید در جذب اعتبارات ملی و استانی تلاش مضاعف کنیم.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت ۱۳ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در بابل افتتاح می شود، ابراز داشت: تمامی مدیران دستگاههای اداری و اجرایی بابل باید در انتخابات پیش رو بی طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

عزیززاده گرجی تصریح کرد: هفته دولت فرصت ممتازی است تا مدیران عملکرد نظام و دولت را برای افکار عمومی با بهره مندی از ظرفیت رسانه ها تشریح کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه