English

جانشین فرمانده انتظامی مازندران:

اعضای باند کرکس ها در مازندران دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: هفت عضو باند تهیه و توزیع موادمخدر معروف به باند کرکس در ساری دستگیر شدند.

اعضای باند کرکس ها در مازندران دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار سید موسی حسینی اظهار داشت: در اجرای تشدید طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در استان و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افراد در امر تهیه و توزیع موادمخدر به صورت باندی در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبازره با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یکی از سرشاخه‌های اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و اعضای این باند معروف به "کرکس" در شهرستان ساری شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: با هماهنگی قضائی، مأموران در عملیاتی ضربتی این فرد را حین تردد با خودرو در یکی از مناطق آلوده شهرستان ساری مشاهده که متهم برای فرار از دست قانون با سلاح سرد به سمت مأموران پلیس حمله ور و با واکنش سریع مأموران دستگیر شد.

وی با بیان اینکه طی دو مرحله عملیات اطلاعاتی و پلیسی، ۷ خرده فروش موادمخدر از اعضای این باند دستگیر شدند، افزود: طی این عملیات غافلگیرانه ۳ کیلوگرم مواد مخدر تریاک و ۵۰۰ گرم شیشه و هروئین از آنان کشف شد.

حسینی تصریح کرد: ۲ خودرو و یک موتورسیکلت نیز از قاچاقچیان خرده فروش موادمخدر کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه