English

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

تحکیم بنیان خانواده، سیاست محوری دولت سیزدهم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به کاهش ۲.۸ درصدی آمار طلاق در مازندران طی سال جاری، گفت: برنامه‌ریزی هماهنگ دستگاه‌های مسوول با راهبری استانداری مازندران زمینه‌ساز کاهش معضل طلاق در استان شد.

تحکیم بنیان خانواده، سیاست محوری دولت سیزدهم است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی مازندران، اظهار داشت: طی سال‌های گذشته آمار طلاق در مازندران افزایشی شده بود و نگرانی‌های فزاینده‌ای را در پی داشت.

وی با اشاره به کاهش ۲.۸ درصدی آمار طلاق در مازندران طی سال جاری، ادامه داد: برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاه‌های مسئول با راهبری استانداری مازندران زمینه‌ساز کاهش معضل طلاق در استان شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، تحکیم نهاد خانواده را سیاست محوری دولت سیزدهم دانست و افزود: سیاست جوانی جمعیت با تلاش دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در مازندران پیگیری می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت رفع چالش‌های فرهنگی، هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول در این حوزه، ابراز داشت: پیوستگی طرح‌های فرهنگی با مشارکت مؤثر مردم راهکار بهینه در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

سلگی همچنین از موفقیت دیگر مدیریت ارشد اجرایی مازندران در کاهش آمار خودکشی در این استان خبر داد و تصریح کرد: با انجام فعالیت‌های همگرایانه فرهنگی آمار خودکشی در مازندران امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد کاهش یافت.

وی با بیان اینکه تمرکز دستگاه‌ها بر کارهای فاخر فرهنگی بسترساز تحول و نشاط اجتماعی است، بر لزوم توجه به تقویت سیاست‌های فرهنگی با هدف مقابله با تلاش های ضد دینی دشمنان تأکید کرد و افزود: فرهنگ زیربنای توسعه و اساس کار انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: سرمایه‌گذاری‌های دولت سیزدهم در تقویت زیرساخت‌های فرهنگی کشور افزایش خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه