English

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کجور خبر داد؛

آزادسازی ۶ هزار متر مربع اراضی ملی در کندلوس

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کجور گفت: 6 هزار متر مربع از زمین ملی در منطقه کندلوس نوشهر آزادسازی شد.

آزادسازی 6 هزار متر مربع اراضی ملی در کندلوس

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محسن پور داودی با اعلام این خبر اظهار داشت: یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کجور ۶ هزار متر مربع از اراضی ملی را در منطقه کندلوس رفع تصرف و به بیت المال بازگرداند.

وی ادامه داد: یگان حفاظت منابع طبیعی علاوه بر اقدامات پیشگیرانه، وظیفه حفاظت و رفع تصرف از همه اراضی ملی و به موقع احکام قضایی را بر عهده دارد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بخش کجور گفت: انجام گشت‌زنی مستمر در حوزه استحفاظی به منظور پیشگیری از تعرض به اراضی، جلوگیری از هرگونه تصرف، تعرض، تجاوز، تخریب اراضی ملی و برخورد قاطع و فوری با متعرضین و متصرفین اراضی دولتی و ارجاع به مقامات قضایی از مهم‌ترین وظایف یگان حفاظت منابع طبیعی است.

وی با بیان اینکه مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اموال بیت المال نقش مهمی دارند، افزود: شهروندان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را با تماس با شماره تلفن گویای ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ به یگان حفاظت منابع طبیعی گزارش دهند

پورداودی در ادامه از استقرار گشت شبانه روزی حفاظت اراضی خبر داد و افزود: استفاده از تمام ظرفیت نیروی انسانی یگان حفاظت در دستور کار قرار گرفت.

وی ابراز داشت: همچنین یگان حفاظت در علاوه بر گشت‌های شبانه روزی، نسبت به برگزاری جلسات با رویکرد اهداف پیشگیرانه، گشت مشترک با یگان‌های حفاظت محیط زیست عمل کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه