English

مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر خبر داد؛

کنترل و مهار آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی غرب مازندران / آماده باش کامل نیروهای یگان حفاظت در غرب مازندران

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر از کنترل و مهار آتش سوزی در سه نقطه از عرصه های منابع طبیعی غرب استان خبر داد.

کنترل و مهار  آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی غرب مازندران / آماده باش کامل نیروهای یگان حفاظت در غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مسعود ملکی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر با اشاره به وقوع آتش سوزی در سه نقطه از عرصه‌های طبیعی شهرستان تحت پوشش اظهار داشت: این آتش سوزی در منطقه اَجو کجور، پشت روستای بسطام و پیمبور به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: سطح آتش سوزی در منطقه اَجو بخش کجور نوشهر سه هکتار بود و آتش سوزی دیگر پشت روستای بسطام رخ داد که خوشبختانه سطحی بوده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر با بیان اینکه در نقاطی نیز چند درخت خشک در بستر جنگل دچار حریق شد، تصریح کرد: سطح آتش سوزی در پیمبور کلاردشت هزار متر مربع بوده است و خوشبختانه این حریق ها خسارت چندانی در پی نداشته است و با همت و مشارکت نیروهای مردمی، شوراها و دهیاران، بسیج و یگان حفاظت منابع طبیعی اطفاء شده است.

وی با بیان اینکه علت آتش سوزی های امروز عامل انسانی بوده است، تصریح کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در غرب مازندران به دلیل وزش باد در ارتفاعات و مناطق جنگلی در آماده باش کامل هستند تا از وقوع و گسترش حریق احتمالی جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه