English

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

کشف ۱۸ میلیاردی کالای قاچاق در طرح عملیاتی ظفر

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 18 میلیارد و 480 میلیون ریالی کالای قاچاق در اجرای مرحله سوم طرح عملیاتی ظفر در 6 شهرستان خبر داد.

کشف 18 میلیاردی کالای قاچاق در طرح عملیاتی ظفر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ سید موسی حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی سومین مرحله طرح عملیاتی ظفر با به کارگیری 98 تیم عملیاتی و به طور همزمان در شهرستان های بهشهر، جویبار، سوادکوه شمالی، آمل، نور و کلاردشت به اجرا در آمد.

وی با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف مأموریتی پلیس با رمز یا علی بن ابیطالب به اجرا در آمد، ادامه داد: در اجرای این طرح 29 قاچاقچی و عامل افیونی و 27 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 33 کیلو و 598 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و گفت: با دستگیری 41 سارق مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی و همچنین یک دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی مجموعاً به ارزشی بالغ بر 18 میلیارد و 480 میلیون ریال از مخفیگاه های این سارقان کشف شد.

وی به کشف 12 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در این طرح نیز اشاره کرد و افزود: 37 خودرو و 13 دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شد.

سرهنگ حسینی همچنین از دستگیری 120 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا 11 دستگاه ماینر،  19 هزار کیلو چوب جنگلی، 4 دستگاه موتورسیکلت و 4 هزار و 880 نخ سیگار مجموعاً به ارزشی بالغ بر 18 میلیارد و 480 میلیون ریال کالای قاچاق از قاچاقچیان کالا کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری 13 نفر از اراذل و اوباش در این عملیات از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه