English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ابتکار استاندار مازندران در توجه به مردم هزار جریب ستودنی بوده است

نماینده ولی فقیه مازندران در جلسه شورای اداری مازندران گفت: استاندار مازندران ابتکاری را به خرج دادند که در هیچ استانی سابقه نداشته و ستودنی بوده است و سلام رهبری معظم انقلاب را به همراه داشته است.

ابتکار استاندار مازندران در توجه به مردم هزار جریب ستودنی بوده است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در جلسه شورای اداری مازندران با عنوان این که استاندار ابتکاری را به خرج دادند که در هیچ استانی سابقه نداشته است و ستودنی بوده است، اظهار داشت: استاندار در اولین روز عید به همراه مدیران استان عازم شدند به یکی از مناطق محروم مازندران یعنی هزار جریب نکا که در این سفر یک روزه از بیش از 60 روستا بازدید و مسائل و مشکلات آن ها احصاء شد که این اقدام استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی، سلام مقام معظم رهبری را به همراه داشت چرا که در روز اول عید در کنار مردم بودن را به سایر موارد همچون در کنار خانواده بودن ترجیح دادند.

وی ادامه داد: تدوین برنامه هایی در جهت کاهش سطح تشریفات و اشرافیت از سوی استاندار و سایر ادارات قابل تقدیر است که امیدواریم این رویه با قوت تداوم یابد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه تحقق شعار رهبری با رویکرد علم و دانش ضرورتی مهم است، خاطرنشان ساخت: دانش بنیان کردن تولید در اقتصاد و صنعت امری لازم و ضروری است.

وی گفت: مدیران کار مردم را جدی بگیرند و در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه شعار سال نشان دهنده توجه رهبر معظم انقلاب به اقتصاد و معیشت مردم است، گفت: شعار سال به ویژه تولید به عنوان یکی از مهمترین راه های معضل بیکاری باید مدنظر مسئولان کشور و استان قرار گیرد.

وی به برخی ناامنی ها در اراضی کشاورزی اشاره کرد و ضمن قدردانی از نیروی انتظامی تصریح کرد: دستگاه قضایی مسئول برخود با سارقان و خاطیان است و باید برخورد قاطع نماید که البته قانون بازدارنده برای اجرای احکام از سوی مجلس نیاز است و با فریاد زدن گره های قانونی حل نمی شود بلکه باید قانون های بازدارنده توسط مجلس مصوب شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه